اولین رییس هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه انتخاب شد

کرمانشاه - ایرنا - با برگزاری مجمع عمومی ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه بهمن اختیاری به عنوان اولین رییس این هیات در این استان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه امروز، پنجشنبه با حضور دبیرکل فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد و بهمن اختیاری توانست با کسب تمام آرای این مجمع به عنوان نخستین رییس هیات استان انتخاب و مشغول به کار شود.

مجمع انتخاباتی ریاست هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه ۲۰ عضو داشت که ۱۷ عضو آن در این مجمع حضور پیدا کرده بودند، پس از شمارش آراء بهمن اختیاری توانست با کسب ۱۷ رای موافق از مجموع ۱۷ رای ماخوذه برای مدت چهارسال به عنوان رییس هیات انتخاب شود.

وی در این مجمع گفت که از استان کرمانشاه در رشته استندآپ پدل برد مریم حلیمی، طیبه مهدی آبادی و نگین مهرآیین به اردوی تیم ملی دعوت شدند که مریم حلیمی توانست به مسابقات جهانی فرانسه راه یافته و عملکرد خوبی از خود به جای گذارد.

اختیاری که پیش از این برای مدت ۶ ماه سرپرستی هیات را برعهده داشت، اظهار کرد: از اردیبهشت ماه که برای اولین بار هیات در استان راه اندازی شد با توجه به ظرفیت خوبی که وجود داشت برنامه ریزی برای رشد و ارتقای رشته در دستور کار قرار گرفت.

اولین رییس هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه انتخاب شد

وی با بیان اینکه در زمان حاضر رشته های ماهی گیری، استندآپ پدل برد و سپک تاکرای ساحلی در استان کرمانشاه راه اندازی شده است، گفت: برگزاری مراسم تجلیل و حمایت از قهرمانان جهت حضور در اردوهای تیم ملی، میزبانی اردوی تیم های ملی، برگزاری دوره های آموزشی و سمینارها، همگانی کردن رشته ماهی گیری و تداوم برگزاری مسابقات از جمله برنامه های پیش رو است.

وی افزود: به دنبال راه اندازی رشته جت اسکی روی آب هم در استان کرمانشاه هستیم که مقدمات آن هم اکنون در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، در ادامه این مجمع با اکثریت آرای اعضای مجمع، سمیه عمرانی به عنوان نایب رییس، حمید حیدری خزانه دار، مسعود باتمانی، رضا رستمی و فریبرز ظریفی به عنوان هیات رئیسه و سونیا شامحمدی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha