اختصاص یک‌هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی کردستان

سنندج- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: افزون بر یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۱۴ طرح نیمه تمام ورزشی کردستان در دومین سفر رئیس جمهور به این استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی شامگاه پنجشنبه در بازدید از طرح نیمه تمام هتل ورزش شهرستان سقز اظهار کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز طرح هتل ورزش شهرستان سقز در نظر گرفته شده است که امید می رود تکمیل این طرح با سرعت بیشتری انجام شود.

وی اضافه کرد: برای اتمام پیست تارتان ورزشگاه شهید کاظمی سقز وکمک به هیات های ورزشی در قالب تجهیزات ورزشی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در دور دوم سفرهای استانی و سفر به استان کردستان از طرح‌های عمرانی حوزه ورزش بازدید خواهد کرد، گفت: یک‌هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی استان اعتبار در نظر گرفته شده است و در این سفر مصوب می‌شود.

جعفر توان فرماندار ویژه شهرستان سقز هم خواستار در نظرگرفتن اعتبار برای اتمام طرح هتل ورزش، کمک به هیات‌های ورزشی و تکمیل پیست تارتان و حمایت از قهرمانان ورزشی شد.

وزیر ورزش و جوانان شامگاه امروز در راس هیاتی با استقبال جعفر توان، معاون استاندار و فرماندار ویژه وارد شهرستان سقز شد.

در این سفر، کیومرث هاشمی در بدو ورود به شهرستان سقز با حضور در مزار شهدا با آرمان‌های انقلاب اسلامی، تجدید میثاق و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح امروز وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور در بدو سفر به استان ابتدا در آیین بهره‌برداری از راه آهن سنندج - همدان شرکت کرد و این پروژه به صورت رسمی با دستان آیت الله رئیسی افتتاح شد.

افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج و بانه، دیدار با روحانیان، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیر ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد.

رئیس جمهور پاییز سال گذشته نیز در برنامه‌ای یک روزه برای بهره‌برداری از پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha