دستیار اهل‌سنت استاندار گلستان: طوفان الاقصی دفاع مشروع فلسطینی‌هاست

گنبدکاووس - ایرنا - دستیار استاندار گستان در امور اهل سنت با مشروع دانستن عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس و فلسطینی‌ها تصریح کرد: این حملات یک دفاع مشروع در برابر ظلم، ستم و جنایات بی شمار چند دهه‌ای رژیم غاصب و آدمکش اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند ابوبکر خوجملی پنجشنبه شب در همایش مجازی «غزه مظلوم مقتدر» اظهارداشت: قبله اول مسلمانان و مکان معراج نبی مکرم اسلام‌ (ص) سال های طولانی تحت اشتغال و سلطه رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته و در این مدت آنها جنایات بی شماری علیه مسلمانان فلسطینی مرتکب شدند.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی یک پیروزی بزرگ برای فلسطینی‌ها و شکست سنگین و به قول رهبر معظم انقلاب، غیرقابل ترمیم برای رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل بود.

خوجملی اضافه کرد: البته این عملیات، انتقام بسیار ناچیزی در برابر جنایات و ستم بی‌حساب و کتاب رژیم صهیونیستی است که امیدواریم مقدمه پیروزی های بعدی و نابودی این رژیم باشد.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت ادامه داد: هر انسانی در سرزمین خود این اختیار را دارد که اگر مورد محاصره رژیمی ظالم قرار گیرد از خود دفاع کند و طوفان الاقصی در واقع دفاع مشروع مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم آدمکش اسرائیل بود.

وی افزود: امروز رژیم غاصب و جعلی اسرائیل طی یک ماه اخیر بیش از ۹ هزار نفر از مردم بی گناه غزه بویژه زنان و کودکان را به شهادت رسانده است و ما باید این حق را به مردم فلسطین بدهیم که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی عکس العمل نشان دهند.

خوجملی از امت اسلامی و اهل ایمان هم خواست تا همیشه از مردم غزه و فلسطین حمایت کنند.

کارنامه یهود مملو از ننگ و جنایت است

امام جمعه و مدیر مدرسه خاتم الانبیا شهر فراغی از توابع شهرستان کلاله در شرق استان گلستان هم در این همایش گفت: کارنامه یهود مملو از ننگ است و این قوم در طول تاریخ بالاخص در یک سده اخیر جنایات زیادی علیه فلسطینی‌ها و قتل عام آنها انجام داده که فراموش شدنی نیست.

آخوند احمد قربانپور افزود: امت اسلامی نباید فریب تبلیغات رسانه‌ای در خصوص جنگ غزه و اسرائیل بخورد و متحدانه آماده جهاد مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی باشد.

وی اضافه کرد: حمله حماس به اسرائیل دفاع از سرزمین است و مسلمانان بویژه جوانان باید بدانند و مراقب باشند که کدام یک حمله می‌کنند و کدام یک دفاع، کدام قوم مهاجر و کدام قوم ساکنان اصلی فلسطین هستند.

آخوند قربانپور ادامه داد: اینکه پنج درصد جمعیت یهود در سرزمین فلسطین چگونه طی ۷۵ سال صاحب ۹۵ درصد این کشور شدند جای تامل دارد.

امام جمعه شهر فراغی تصریح کرد: صهیونیست ها نه تنها با مسلمانان و مسیحیت بلکه با کل انسان‌ها مشکل دارند و خود را قوم برتر نسبت به دیگر اقوام و بشریت می‌دانند.

وی همچنین گفت: در جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه انجام می‌دهند کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه پشتیبانی می‌کنند لذا امت اسلامی هم باید از مردم مظلوم غزه حمایت و پشتیبانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha