۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85279170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۹۲ بیمار خاص از خدمات ویژه بیمه سلامت زنجان بهره مند هستند

زنجان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: هم اکنون ۸۹۲ بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و از خدمات ویژه آن بهره مند می‌شوند.

سعید کرمی زنجانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا و با عنایت دولت سیزدهم صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در کشور تاسیس شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر پنج بیماری ویژه، ۱۰۲ بیماری صعب العلاج تحت حمایت بیمه قرار گرفته اند، اضافه کرد: با توجه به هماهنگی های انجام گرفته برای خدمت رسانی بهتر در این زمینه، کارگروه استانی بیمه نیز تشکیل شد.

این مسوول با تاکید بر اینکه این کارگروه به صورت فصلی تشکیل جلسه می دهد، ادامه داد: حمایت های صندوق صرفا بیمه شدگان خاص بیمه سلامت را در بر نمی گیرد، بلکه بیمه شدگان تامین اجتماعی نیز از مزایای آن بهره مند هستند.

وی اظهار داشت: با تشکیل کمیته های مربوط، مدارک بیمه شدگان واجد شرایط تامین اجتماعی اخذ و بعد از تایید کمیته استانی برای پرداخت در اختیار اداره کل بیمه سلامت استان قرار می گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه ۱۰۷ نوع بیماری صعب العلاج و نادر در صندوق حمایتی لحاظ شده است، ادامه داد: تمامی خدمات مورد نیاز به صورت الکترونیکی بوده و ۵۱ بسته خدمتی برای ۵۱ نوع بیماری در سامانه های بیمه سلامت تعربف شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به زمان بر بودن، بقیه بسته های خدمتی در حال تدوین و بارگذاری در سامانه سازمان بیمه سلامت است، اضافه کرد: امیدواریم این مهم تا پایان سال اجرایی و عملیاتی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha