سکوت سید مقاومت روح و روان رژیم صهیونیستی را بهم ریخته است

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: سکوت سید مقاومت روح و روان رژیم صهیونیستی را بهم ریخته است و  با سخنان آتشین سید حسن نصرالله میخ نهایی به تابوت استکبار جهانی زده خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه خمین، افزود: طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی یکی از عرصه‌های جنگ حق و باطل است.

وی ادامه داد: مسئله فلسطین از موارد عطف تاریخی برای جدایی حق و باطل است.

امام جمعه خمین اظهار کرد: جبهه باطل بی‌ریشه است و با وابستگی به دیگری میدان‌داری می‌کند.

حجت الاسلام میرصادقی اظهار کرد: لایه اول جبهه باطل، ارتش صهیونیستی است که تا بن دندان مسلح است‌.

وی افزود: لایه اصلی درگیری، دولت نتانیاهو است که به شکل مستقیم در جنگ نمایان است.

خطیب جمعه خمین بیان کرد: لایه بعدی شهرک‌نشینان هستند که برخی رسانه‌ها آنها را مظلوم و غیرنظامی نشان دادند و در لایه فراتر، ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی و کشورهای اروپایی قرار دارند.

امام جمعه خمین یاآور شد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و دانشجویان خط امام توانستند لانه فساد را فتح کنند.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: با هوشیاری تمام ملت‌ها این لانه‌های جاسوسی در سراسر دنیا شناسایی می‌شوند.

وی تاکید کرد: سازمان‌های بین‌المللی با حق وتو اجازه آتش بس را ندادند.

خطیب جمعه خمین ادامه داد: کشتار سرخ پوست‌ها، راه‌اندازی جنگ جهانی اول و جنگ‌های کوچک و بزرگ، فاجعه هیروشیما و جنگ هشت ساله علیه ایران، نماد نسل کشی است و تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون انسان بی‌گناه در این وقایع کشته‌ شده‌اند.

حجت الاسلام میرصادقی، با بیان اینکه انگلیس خبیث قبل از آمریکا عهده‌دار این جنایت و نسل کشی بود، گفت: فرانسه نیز فقط در الجزایر یک میلیون نفر را کشت و به جنایات خود افتخار می‌کند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی خیال می‌کند می‌تواند رژیم صهیونیستی از پا افتاده را تنفس دهد، در حالیکه ستون فقرات این رژیم شکسته و هرگز سرپا نخواهد شد.

خطیب جمعه خمین اضافه کرد: مردم بصیر ایران پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی هستند و در روز ۱۳ آبان امسال نیز در کنار دانش‌آموزان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: در جبهه حق، جمعیتی بدون امکانات قرار دارند که مردم مظلوم آن ۷۵ سال زیر حملات رژیم صهیونیستی هستند.

وی افزود: لایه بعدی جمعیت فلسطین است که بخشی از آنها آواره شده‌اند و جمعیت ۲ میلیون نفری نوار باریک غزه این حملات را تحمل می‌کنند و هنوز تمام فلسطینیان به صحنه نیامدند.

خطیب جمعه خمین بیان کرد: دشمن تحرکات زمینی را در غزه آغاز می‌کند و به دلیل ترس پا پس می‌کشد و اگر غلط اضافی کند، محور مقاومت با ضربه کاری، پاسخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی محور مقاومت را با ایمان و معنویت خود و دست رزمندگان را با سلاح پر کرد و رژیم صهیونیستی جرات نمی‌کند در مقابل لبنان قرار گیرد.

خطیب جمعه خمین اضافه کرد: بستن شریان‌های اقتصادی، ارزاق و نفت، مهمترین ضربه به رژیم پوشالی صهیونیستی است.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: این رژیم به دنبال ثمر بخشی خشونت است و حکام عرب که بر مردم متکی نیستند، از عدم حمایت رژیم صهیونیستی می‌ترسند.

وی اظهار کرد: حزب الله قهرمان توانسته شهرک نشینان را آواره، دیوار مرزی این رژیم را بی‌اثر کند و سامانه‌های پدافندی آنها را از کار بیاندازد و امنیت فرماندهان صهیونیستی را بهم زده است.

خطیب جمعه خمین تاکید کرد: جبهه حق با سه لایه مردم، محور مقاومت و کشورهای اسلامی و آزادگان جهان در مقابل رژیم نسل کش صهیونیستی ایستاده است.

وی افزود: جبهه حق برای خدا کار می‌کند و انسان موحد جز خدا را به رسمیت نمی‌شناسند.

خمین به عنوان زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نوار جنوبی استان مرکزی است و این شهرستان ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha