۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85279206
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دست قدرتمند جوانان غزه رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دست قدرتمند جوانان مظلوم غزه رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد و بار دیگر این حکومت ظالم شکست خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: امروز صحبت کردن با نظام استکباری سودی ندارد، بنابراین تنها راه نجات ملت مظلوم فلسطین به میدان آمدن تمامی ملت های مسلمان و حکومت های اسلامی است تا دشمن را شکست دهند.

وی افزود: دست جوانان فلسطینی باید از امکانات و تجهیزات نظامی پر باشد تا در برابر این رژیم کودک کش مقاومت کنند.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: نظام استکبار دست به دست هم داده اند تا مظلومان را به شهادت برسانند و ثروت ها را غارت کنند بنابراین تنها راه نجات مسلمانان اتحاد و همبستگی است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲ میلیون جمعیت در غزه زیر بمباران هستند و از دارو، آب و غذا محروم هستند، حتی اسرائیل اجازه ورود دارو را نیز نمی دهد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: اسرائیل ۷۴ سال بر سر مردم بی دفاع فلسطین موشک و بمب می ریزد و هیچ صدایی از دنیا بیرون نمی آید.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: دوران نوجوانی بسیار حساس است که در روایات و آموزه های دینی نیز در حوزه تربیت بسیار تاکید شده است چرا که نوجوانان همچون زمینی هستند که هر چه کشت شود برداشت خواهد شد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه نوجوانان‌ اوج عواطف و احساسات هستند افزود: مسیر تعالی برای این قشر فراهم شود در صورتی که وارد مسیر غلط شوند در همین راه باقی خواهند ماند.

وی به تربیت صحیح نوجوانان اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده تربیت صحیحی داشت که با سن کم جانانه در راه وطن به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: شهدای ۱۳ آبان نیز نتیجه تربیت صحیح بودند که در مسیر درست قدم برداشتند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه دشمنان راه نادرست و فاسد را با رسانه هایی که در اختیار دارند در ذهن فرزندان ما وارد کنند باید پدران و مادران، معلمان و مربیان و جامعه به فکر تربیت نوجوانان باشند.

حجت الاسلام نوری افزود: جنگ ها، ظلم و جنایت ها نتیجه قدرت طلبی هایی است که توسط استکبار جهانی به ویژه آمریکا است انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha