۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85279326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت کاشان:طوفان الاقصی زلزله ای نابودگر برای رژیم صهیونیستی است

کاشان _ ایرنا _ امام جمعه موقت کاشان گفت:طوفان الاقصی زلزله‌ای نابود گر بود که به جان رژیم غاصب صهیونیستی افتاد و مردم فلسطین با امکانات کم توانستند اسرائیل را که دارای سلاح و تکنولوژی پیشرفته است به زانو در آوردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسلامی تبار درخطبه های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اقامه شد افزود: مقام معظم رهبری فرمودند دیگر ضربات این طوفان قابل جبران نیست و نتیجه این حماسه تحقیر اسرائیل است، تعداد کمی جوان با برنامه ریزی دقیق اسرائیل را از نظر نظام اطلاعاتی، نظامی و اجتماعی تحقیرکردند.

وی اظهار کرد:نیروهای مقاومت در نیمه شب یکی از فرماندهان بزرگ نظامی اسرائیل را با لباس خواب اسیر کردند و این تحقیر است، تانک های مرکاوای اسرائیل را نابود کردند.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد:در این چند روز سران کشور های آمریکا، فرانسه و انگلیس به اسرائیل آمده و برای دلداری نتانیاهو با وی دیدار کردند و این نوعی تحقیر است اما ایران از جای خود تکان نخورد و حتی یک نماینده برای تقویت جبهه مقاومت در غزه نفرستاد و فقط از دور نگاه کرد چون ایران به شاگردانش اعتماد دارد و می داند چه افرادی را تربیت کرده و این علامت قدرت جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام اسلامی تبار گفت:برملاشدن چهره زشت رژیم غاصب صهیونیستی از دیگر نتایج طوفان الاقصی است، این ها ظرف سه هفته چهار هزار کودک کشتند و به بیمارستان حمله کرده و هزار نفر را به شهادت رساندند و امروز چنگال خونین اسرائیل مشاهده شد و چهره منحوس غرب هم برملا شد.

وی افزود:امروز تمام ملت ها علیه رژیم صهیونیستی متحد شده و یک وفاق جهانی برای نابودی اسرائیل با ایجاد حماسه طوفان الاقصی ایجاد شد و الان هم حماسه غزه پیروز است چون اسرائیل دیگر قدرت ندارد و به همین دلیل مردم عادی را می کشد.

وی اظهار کرد:۱۲ آبان سال ۱۳۷۳ روز ایثار و شهادت در شهرستان کاشان است،در این روز ۹۶ نفر از شهدای والامقام کاشان که تفحص شده بودند در این شهرستان تشییع شدند، اگر ملت ما امروز در اوج اقتدار و عزت و عظمت قرار دارد و اگر از ترس این ملت و رهبر فرزانه انقلاب و قوای نظامی ما خواب به چشم ندارد از برکت خون شهیدان است ، ما باید قدردان شهدا باشیم و این قدردانی با صیانت از دستاوردهای شهیدان محقق می شود و باید راه شهیدان را ادامه داده و به وصایای آنهاعمل کنیم.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد: ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهان خوار از مناسبت های هفته است، در این روز در سال ۱۳۴۳ روز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه بود،در سال ۱۳۵۷ در روز ۱۳ آبان رژیم منحوس پهلوی دست به کشتار دانش آموزان زد و در چنین روزی در سال ۱۳۵۸ لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان تسخیر شد.

حجت‌الاسلام اسلامی تبار گفت: چهارشنبه هفته قبل مقام معظم رهبری با عده ای از دانش آموزان به مناسبت روز ۱۳ آبان دیداری داشتند، معظم له فرمودند یکی از دروغ های آمریکا این است که ما به دلیل تسخیر لانه جاسوسی با ایران دشمنی داریم اما این یک دروغ است چون سابقه دشمنی آمریکا با ملت ایران به کودتای ۲۸دمرداد سال ۱۳۳۲ برمی گردد و نخستین دشمنی آمریکا با ملت ایران از آنجا شروع شد.

وی افزود: شاه ملعون ایران یک دلقک بود و هرآنچه آمریکا اراده داشت را اجرا می کرد و کشور در آن دوران در همه حوزه ها وابسته غرب بود.

وی تصریح کرد: مستشاران بیگانه ساکن در کشور از بیت المال کشور حق توحش می گرفتند و به شاه ایران می گفتند ملت ایران ملتی وحشی است و نظامی های آمریکایی در بین یک مشت وحشی در ایران زندگی می کنند و به همین خاطر شاه باید حقوق بیشتری به نظامی آمریکایی بدهد

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: فساد و فحشا را بین جوانان کشور گسترش دادند و ملت ایران را از کاروان علم و فناوری عقب نگه داشتند، تبعیض شدید طبقاتی بین ملت ایران ایجاد کردند و پس از تسخیر لانه جاسوسی و کشف اسناد همه این دسیسه های آمریکا علیه ملت ایران افشا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha