خدمتگزاری دولت در سفرهای استانی نمایان است

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به سفر رییس جمهور به کردستان و افتتاح چند طرح بزرگ عمرانی و خدماتی در این استان گفت: تحرک فوق‌العاده دولت در این سفر، دلسوزی خدمتگزاران مردم را بیش از پیش نمایان ساخت.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته گنبدکاووس افزود: افتتاح راه آهن، فرودگاه و یک سد در کردستان که سال ها عملیات اجرایی آنها متوقف مانده بود، نشانه اهتمام دولت به تکمیل طرح های نیمه تمام است.

وی اضافه کرد: دومین سفر رئیس جمهور به گلستان هم که قرار است در آینده ای نزدیک انجام شود، فرصت خوبی برای پیگیری پروژه های بزرگ و نیمه تمام این استان خواهد بود که مدیران باید به آن توجه کنند.

حجت‌الاسلام ترابی همچنین با گرامیداشت ۱۳ آبان‌ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تشریح سه مناسب این روز، برلزوم برپایی باشکوه راهنمایی این روز با حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس بالاخص دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد.

خطیب جمعه گنبدکاووس گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان باید باحضور پرشور نسل جوان، با نشاط و حماسی برگزار شود و لازمه آن نیز برپایی موکب های پذیرایی، انجام حرکات رزمی ورزشی در مسیر است.

وی به سخنرانی سیدحسن نصرالله که قرار است بزودی انجام شود نیز اشاره کرد و گفت: همه افکار عمومی جهان منتظر سخنان وی هستند.

حجت‌الاسلام ترابی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، افکار عمومی جهان را برانگیخته و آنها را به کف خیابان آورده و برخی کشورهای منطقه مانند ترکیه و بحرین و روابط خود را با این رژیم غاصب قطع کردند.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: برخی گروه‌های مقاومت در عراق، سوریه و یمن آماده اعزام به غزه هستند و حتی مجلس الجزایر که از پیشروترین کشورها در حمایت از غزه است، به رئیس جمهور خود اجازه جنگ با اسرائیل را داد.

وی ادامه داد: همه این حوادث و وقایع و تحلیل های مرتبط با جنگ غزه و اسرائیل، مقدمه ای برای نابودی رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام ترابی به منویات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان هم اشاره و با تاکید برضرورت توجه همگان به تحلیل های رهبری در خصوص جنگ غزه و اسرائیل از سخنان و مواضع وزیر امورخارجه و رئیس جمهور که با فصاحت و شجاعت از مردم مظلوم غزه حمایت کردند، قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha