۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85279427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: یاد و نام شهدا در جامعه باید زنده نگه داشته شود

زنجان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: اصلی‌ترین مساله زنده نگه داشتن یاد، نام، فکر و اندیشه شهدای انقلاب است چون امنیت کنونی کشور را مرهون جانفشانی و از گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران طی هشت سال دفاع مقدس هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه هرچند اقدامات مختلفی در این حوزه انجام گرفته اما کافی نیست، افزود: عوامل و دست اندرکاران بنیاد شهید این استان در حد توان نسبت به خدمت رسانی به گروه های هدف اقدام کرده و از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثاگران باید همچنان درخشان باقی بماند، اضافه کرد: طبق برنامه ریزی ها با همکاری اداره کل بنیاد شهید استان با خانواده های شهدا دیدار کرده و از آنها دلجویی می کنیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه این استان در جنگ تحمیلی نقش آفرین بود و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: خدمات بنیاد شهید بر کسی پوشیده نیست و این دستگاه در حد وظایف خود موفق عمل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات و خدمات مختلفی در سطح کشور انجام گرفته به طوری که نمود عینی آنها عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم است.

حجت الاسلام خاتمی به مقایسه پیشرفت های صورت گرفته در حوزه جاده ها و راه های استان اشاره کرد و گفت: این استان در شاخص های نظیر خدمات بهداشتی و درمانی نیز به موفقیت های خوبی رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha