حدود ۴۵ هزار تماس با سامانه سامد ویژه سفر رئیس‌جمهور به کردستان انجام شد

سنندج- ایرنا - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: از ۱۰ آبان و یک روز پیش از آغاز دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به کردستان تا ظهر امروز (جمعه) ۴۴ هزار و ۸۲۶ تماس مردمی با سامانه سامد ویژه سفر رییس‌جمهور به این استان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد صالحی روز جمعه اظهار کرد: ۳۰ میز خدمت هم در دستگاه‌های اجرایی با حضور مقام‌های عالی، نمایندگان وزیران و نمایندگان معاونان رئیس جمهور دایر شده است تا مراجعان با رعایت کرامت انسانی و به‌صورت چهره به چهره درخواست‌های خود را مطرح کنند.

وی تصریح کرد: تا این ساعت چهار هزار نفر از این میزهای ارتباطات استفاده کرده‌اند و تا امروز نیز ۹ هزار و ۴۹۱ مورد ملاقات چهره به چهره با مسوولان انجام شده است.

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه، عنوان دولت مردمی نشان افتخاری بر تارک دولت سیزدهم در عمل، اجرا و اقدام است، افزود: برای نخستین بار در سفرهای استانی رئیس جمهور، ۱۵۰ از زندانیان مالی جرائم غیرعمد کردستان با کمک دولت آزاد شدند و این یعنی دولت مصصم است در کنار مردم و برای رفع مشکلات آنان با تمام توان در صحنه باشد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در ادامه گفت: در دولت مردمی، معنای مسوول و خط قرمز دولت، نوکری و خدمتگزاری به مردم است و هر مسوولی که این نگاه را نداشته باشد و در اتاقش برای پاسخگویی به روی مردم باز نباشد از این دولت نیست.

حجت‌ الاسلام صالحی با قدردانی از استاندار کردستان که تلاش می‌کند تا با همه بدنه مدیریتی در خدمت مردم باشد بر تعمیم این دیدگاه به کل مدیران استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تفاوت‌ها نسبت به زمان طاغوت از زمین تا آسمان است، افزود: شان مردم کردستان که همواره در کنار آرمان‌های امام، رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی بوده‌اند تلاش بیشتر مدیران را برای برقراری توسعه می‌طلبد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور نخست و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح امروز وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیران کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور در آغاز سفر به کردستان، نخست در آیین بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان حاضر شد و این پروژه را به طور رسمی افتتاح کرد.

حضور در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان، افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیون از جمله برنامه های دکتر رئیسی بود.

دیدار با فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله دیگر برنامه های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیر ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد.

رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در برنامه‌ای یک روزه برای بهره‌برداری از پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha