عیادت معاون رئیس جمهور از جانباز ۷۰ درصد کردستانی

سنندج- ایرنا- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده روز جمعه در دومین روز از سفر رئیس جمهور و هیات دولت به کردستان از «اسماعیل بیگی» جانباز ۷۰ درصدی این استان عیادت کرد.

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی در این دیدار با اشاره به اینکه جانبازان الگویی برای همه ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان به شمار می‌روند، اظهار کرد: مجاهدت و ایثارگری همسران جانبازان نیز کمتر از پاداش آنان نیست و بی‌شک در اجر ایثارگری جانبازان شریک خواهند بود.

وی خطاب به این جانباز کردستانی افزود: ما لحظه لحظه مدیون جانبازان هستیم و درد و رنج شما را با تمام وجود احساس می‌کنیم و قدر می‌نهیم، به طور قطع امنیت و حیات جامعه مدیون اثر ماندگاری است که شما به جا گذاشته‌اید و مردم قدردان شما هستند.

دیدار معاون رئیس جمهور با جانباز ۷۰ درصد کردستانی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه این دیدار از سلما سبحانی همسر این جانباز قدردانی و تاکید کرد: باید از بانوانی که از جانبازان مراقبت می‌کنند و دیده نمی‌شوند تشکر ویژه کرد، چرا که مانند جانبازان نماد صبر و پایداری هستند.

اسماعیل بیگی ۹ آذر ۱۳۶۹ حین عملیات پاکسازی منطقه دیواندره از ناحیه ۲ پا جانباز شده است.

استان کردستان بیش از پنج هزار و ۴۰۰ شهید، ۹ هزار جانباز و حدود هزار آزاده دارد.

بازدید از هنرستان دخترانه هنرهای زیبای سنندج

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، همچنین در ادامه سفر خود به استان کردستان از هنرستان دخترانه هنرهای زیبای سنندج بازدید کرد و گفت: از کسانی که با پیگیری مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور موجب تامین نیازهای این مجموعه آموزشی و هنری و برخی از نیازهای دیگر بانوان در استان شدند، قدردانی می‌کنم.

دیدار معاون رئیس جمهور با جانباز ۷۰ درصد کردستانی

خزعلی افزود: تلاش می‌کنیم با جذب بودجه‌های جدید و اجرایی سازی طرح‌های مناسب با نیاز بانوان، خدمت ماندگاری را به این قشر به عنوان نیمی از جمعیت جامعه ارائه دهیم.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همزمان با سفر رییس جمهور به منظور بازدید از طرح های اشتغال زایی و کار آفرینی و پیگیری مصوبات سفر به کردستان سفر کرده است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح روز گذشته / پنجشنبه/ وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی می‌کنند.

حضور در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان، افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیون، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر رئیسی در سفر به کردستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد. رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفری یک روزه برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha