فیلم| سرمربی مس رفسنجان: حضور زنان بسیار خوب بود، چنین جوی را در ورزشگاه ندیده بودم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با تبریک افتتاح ورزشگاه مدرن مس رفسنجان گفت: حضور بانوان در این ورزشگاه نوید بسیار خوبی دارد و جو ورزشگاه به نحوی شده بود که از روزی به رفسنجان آمدم، اصلا چنین جوی را ندیده بودم.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی مس رفسنجان و فولاد خوزستان اظهار کرد: فولاد تیم بسیار خوبی است و ۲ بازی از سه مسابقه گذشته خود را برده بود اما ما فوتبال خیلی خوبی را ارائه کردیم و بازیکنان از دقیقه یک بازیکنان خوب بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بیان کرد: به جز ۱۰ دقیقه نخست بازی مقابل فولاد خوزستان که ریتم بازی به هم خورد، خوشبختانه بازیکنان مس رفسنجان در نیمه دوم بسیار با برنامه و هجومی بازی کردند که به آنان تبریک می گویم.

الهامی گفت: این برد را به هواداران مس رفسنجان و به ویژه بانوان تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به گروه داوری و این ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم که امروز فوق العاده بودند و خوشحالم که شرمنده هواداران خوب تیم مس نشدم.

سرمربی فولاد: تیم مس رفسنجان از ما بهتر بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ضمن تبریک بابت این پیروزی و بازی خیلی خوب تیم مس رفسنجان گفت: این تیم امروز از ما بهتر بود.

خوان ایگناسیو مارتینز نیز در نشست خبری افزود: تیم فوتبال مس رفسنجان بهتر از ما بازی کرد و حق آنان بود که بازی را ببرند و ما متاسفانه باختیم.

وی اظهار داشت: مطمئنا شادی برد مس رفسنجان برای رفسنجانی‌ها ۲ برابر شده است زیرا هم بازی را بردند هم سه امتیاز را در ورزشگاه تازه تاسیس کسب کردند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان یادآور شد: به نظر من ورزشگاه جدید مس رفسنجان خیلی زیبا است و امکانات موجود در رختکن و چمن واقعا عالی هستند، ضمن آنکه یک هتل در نزدیکی ورزشگاه ساخته می‌شود و به شما بابت این ورزشگاه تبریک میگویم.

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه سه بر صفر فولاد خوزستان را شکست داد.۲ گل این بازی را شیمبا و یک گل را محمد خدا بنده‌لو برای میزبان به ثمر رساندند.

این بازی رویدادهایی همچون افتتاح ورزشگاه تازه تاسیس شهدای مس و همچنین حضور بانوان در ورزشگاه برای نخستین بار در تاریخ فوتبال شهرستان رفسنجان داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha