۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85279890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت از ستمدیدگان و استکبار ستیزی خط مشی یوم الله ۱۳ آبان است

اصفهان - ایرنا -استاندار اصفهان پیام و خط مشی ۱۳ آبان را حمایت از ستمدیدگان، استکبار ستیزی و مبارزه با نژاد پرستی در راستای آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی برای نیل به تعالی و عزت روز افزون مقام انسانیت عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، سید رضا مرتضوی روز شنبه با صدور پیامی به مناسبت سالروز ۱۳ آبان افزود : امسال و در ایامی که باردیگر اخبار دردناک مظلومیت مردم فلسطین و ددمنشی رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی دل آزادگان جهان را سخت جریحه دار و متأثر ساخته است، ضمن محکومیت قاطع این سبعیت افسار گسیخته و تجاوز آشکار به کرامت انسانی مردم ستمدیده فلسطین، عموم امت حزب الله و خداجوی ایران اسلامی به ویژه مردم مؤمن و انقلابی استان اصفهان حضوری پرشور در یوم الله ۱۳ آبان خواهند داشت.

وی اظهار داشت: از آحاد مردم فهیم درخواست می‌شود تا روحیه حقیقت جویی، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را در دل خود و فرزندان برومند این سرزمین، فروزان نگه دارند.

استاندار اصفهان افزود: یوم‌الله ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی و هژمون نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار به دست مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است؛ واقعه ای بزرگ و تأثیرگذار در معادلات جهانی که در پی آن جایگاه ارزنده دانش‌آموزان و نوجوانان ایران اسلامی بیش از پیش مبرز و هویدا شد.

مرتضوی تصریح کرد: ۱۳ آبان برگ زرینی از تاریخ پرافتخار کشور است که فریاد ظلم ستیزی دانش آموزان و دانشجویان معتقد و متعهد را رساتر از همیشه به گوش جهانیان رسانید و نقش ماندگار ایشان را در پیشبرد اهداف عالی نظام نمایان تر و برجسته تر از گذشته به تصویر کشید.

وی یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم دانش آموزان و طالبان معرفت و اندیشه، سرمایه های بالنده و ارزنده میهن اسلامی به ویژه دانش آموزان استان شهیدپرور اصفهان تبریک گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha