۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85279983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰۰ برنامه فرهنگی در استان بوشهر برگزار شد

۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبر: 85279983
۲۵۰۰ برنامه فرهنگی در استان بوشهر برگزار شد

بوشهر- ایرنا - مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: همزمان با بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی« هفتم لغایت سیزدهم » آبانماه ۲ هزارو ۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی در این استان برگزار شد.

حسین معینی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برنامه پدافند غیرعامل در مدارس، آیین صبحگاهی نواخته شدن زنگ ایثار، تجلیل از دانش آموزان نخبه، دیدار با خانواده شهدا، اجرای طرح رهروان شهید فهمیده، دیدار با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان سپاه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، برگزاری مسابقه دومیدانی رهروان، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، حضور سازمان یافته دانش آموزان در نماز جمعه، اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت و مسابقه دست سازه‌های استکبارستیزی از جمله برنامه‌های مهم هفته بسیج دانش آموزی در استان بوشهر بود .

وی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی با عنوان « نظم نو جهانی با نسل آرمانی» افزود: دانش آموزان بوشهری امروز با شرکت در راهپیمایی «۱۳ آبان» جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و کشتار کودکان و دانش آموزان مظلوم فلسطینی را محکوم کردند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر یادآورشد: دانش آموزان استان بوشهر برای همدردی و محکوم نمودن کشتار دانش آموزان فلسطینی توسط رژیم غاصب صهیونیستی عروسک‌های خود را در مدارس و مسیر راهپیمایی بر دست گرفته و از این طریق ظلم رژیم صهیونیستی در حق دانش اموزان فلسطینی را محکوم کردند.

معینی ادامه داد: امروز یکی از مهمترین نیازهای کشور هویت بخشی به دانش آموزان و تربیت آنها در تراز انقلاب اسلامی برای نقش آفرینی آینده کشور و انتقال مفاهیم انقلابی با استفاده از ابزارهای جدید به سراسر دنیا است.

وی گفت: دشمن از فضای سایبری به عنوان میدان جنگ برای تخریب ذهن‌ها و قلب‌های جوانان و نوجوان و پاشیدن بذر یاس، ناامیدی و پیشبرد اهداف پلید خود استفاده می‌کند در نتیجه نمی‌توانیم از قاعده بازی کنار بکشیم، از جهتی باید به صورت هدفمند و با در نظر گرفتن نیازهای دانش آموزان در برگزاری برنامه‌ها آن نیازها را با آن برنامه پیوند زنیم.

معینی افزود: از مجموع ۳۶ هزار شهید دانش آموز در دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۷۱ شهید دانش آموز مربوط به این استان است .

وی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر در حال برگزاری است و تا پایان سال تعداد ۱۰ هزار دانش آموز با همکاری سپاه امام صادق (ع) و اداره کل آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهریادآورشد: دانش آموزان همواره گوش به فرمان رهبر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظه العالی با بصیرت پوزه دشمنان را به خاک مالیده و با تحصیل و تهذیب خود پرچم ایران اسلامی را برفراز قله‌های رفیع دنیا به اهتزاز در خواهند آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha