۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85280049
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مسابقه نجات تخم مرغ در مدارس شهرستان فردیس

کرج - ایرنا - همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموزی مسابقه نجات تخم مرغ روز شنبه در مدارس پسرانه شهرستان فردیس آغاز شد.

مسوول کانون فرهنگی فاطمیون شهرستان فردیس در حاشیه این مسابقه به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقه نجات تخم مرغ به همت کارشناس تربیتی و اردوهای ناحیه ۲ آموزش و پرورش کرج و شهرستان فردیس و قرارگاه فرهنگی فاطمیون در ۱۰ مدرسه شهرستان فردیس به اجرا درآمده است.

«حسام الدین اویسی» با بیان اینکه با برگزاری این رویداد لحظه های جذاب و به یادماندنی برای نوجوانان فردیسی رقم می خورد، اظهار کرد: دانش آموزان هر مدرسه پس از دیدن آموزش های لازم به رقابت درون مدرسه ای در این بخش خواهند پرداخت.

وی گفت: مرحله نهایی این مسابقه روز دوشنبه هفته جاری در مدرسه حضرت قاسم ابن الحسن (ع) شهرستان فردیس برگزار می شود.

اویسی در خصوص روند برگزاری این مسابقه توضیح داد: مسابقه نجات تخم مرغ علاوه بر هزینه ی کم دارای مفاهیم علمی و مهارتی فوق العاده است که خلاقیت نوجوانان را به چالش می کشد که تجربه کردن اینگونه فعالیت ها می تواند به جذاب سازی محیط های تحصیلی و علمی کمک خوبی بکند.

مسوول کانون فرهنگی فاطمیون شهرستان فردیس افزود: باید با برنامه ریزی مناسب زمینه باروری علمی نوجوانان را فراهم کنیم که خروجی آن امیدواری نسبت به زندگی آینده خواهد بود.

اویسی در خصوص این مسابقات گفت: دانش آموزان شرکت کننده باید با فکر و خلاقیت خود سازه ای درست کنند که وقتی تخم مرغ را داخلش قرار می دهند و از ارتفاع ۱۵ متر رها می کنند تخم مرغ سالم بماند که یک مبحث علمی و مهارتی است .

وی افزود: در پایان دوره یک گروه از برترین های مدارس تشکیل خواهد شد و طی ماه های آینده برنامه هایی به جهت رشد علمی و اعتقادی آن ها خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha