۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85280057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شادگان: تسخیر لانه جاسوسی در تاریخ ایران فراموش نشدنی است

آبادان - ایرنا - امام جمعه شادگان گفت: حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش آموز از حماسه‌های فراموش نشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رحمان منصوری شنبه در پایان راهپیمایی ۱۳ آبان در شادگان اظهار کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مناسبتی به‌ یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در این روز زوایای مختلفی از مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی آشکار شد.

وی افزود: همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی(ره) ابهت پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

حجت‌الاسلام منصوری با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با جنایت‌های آمریکا و استکبار جهانی گفت: تبیین وقایع، در رشد و تفکر جوانان موثر است و نهادینه شدن این آرمان‌ها را به همراه دارد.

وی اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان نیز وظیفه دارند تا با ارتقا بصیرت و دانش، خود را در برابر هجمه‌های دشمنان مصون نگه دارند.

به گزارش ایرنا، همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، این مراسم از مقابل بنیاد شهید شادگان آغاز و با شعارها و پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر انگلیس، ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، ما همه سرباز توایم خانه‌ای، به سمت خیابان امام خمینی(ره) این شهر ادامه یافت.

مردم شهرستان شادگان با شعارهایی با مضامین استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار، با میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهیدان و مقام معظم رهبری، برائت از آمریکا و زورگویان را به گوش جهانیان رساندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha