۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85280072
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فریاد مرگ بر اسرائیل در استان یزد طنین انداز شد

۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85280072
فریاد مرگ بر اسرائیل در استان یزد طنین انداز شد

یزد- ایرنا - مراسم راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، روز شنبه با شعارهای مرگ بر اسرائیل و فلسطین پیروز است با حضور مردم مومن و ولایتمدار در استان دارالعباده یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۵۰ نقطه استان با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان باشکوه برگزار شد و اقشار مختلف ضمن تجدید بیعت با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی، تنفر خود را از استکبارجهانی و دشمنان امت اسلام و اسرائیل غاصب نشان دادند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در استان همچنین در طول مسیر با شعارهای انقلابی و حماسی به خصوص" ۱۳ آبانماه صلابت ملت ایران است ، روز شکست کفر و عزت این ملت است " ،"آماده نبردیم" ، "مرگ بر اسرائیل"،" فلسطین پیروز است ، اسرائیل نابود است" ،" اسرائیل بی ریشه ، غزه تسلیم نمیشه" وحدت و استکبارستیزی خود را نشان دادند.

"هیات از اسارت"،" آزادگان دنیا ؛حمایت حمایت" ، "بنیانگذار نهضت روح الله ،روح الله فلسطین پیروز است "، "اسراییل نابود است"،" دست خدا بر سر ماست خامنه ای رهبر ماست" از دیگر شعارهای این مراسم است.

مراسم راهپپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان یزد با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم به خصوص دانش‌آموزان، فرهنگیان، مسئولان و خانواده ها از مسیرهای میدان شهید بهشتی، چهار راه بعثت، خیابان امام خمینی (ره) و چهار راه بسیج به سمت حسینیه امیرچخماق برگزار شد و شرکت کنندگان با شعارهای حماسی و انقلابی، اقتدار و ایستادگی خود را مقابل دشمنان نشان دادند.

در پایان راهپیمایی قطعنامه ای در پنج ماده قرائت شد که مردم با تکبیر الله اکبر آن را مورد تایید قرار دادند.

در این قطعنامه، مردم، انزجار خود را از غاصبان صهیونیستی اعلام و از مردم غزه و فلسطین حمایت کردند و از کشورهای مسلمان جهان خواسته شد روابط خود را با اسراییل قطع و از صدور نفت و گاز خودداری کنند.

همچنین راهپیمایی روز  ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان ، دانشجویان، فرهنگیان ، استادان مراکز آموزش عالی ، بازاریان، مسئولان صنوف مختلف، بسیجیان در ابرکوه برگزار شد.

 راهپیمایان پس از عبور از خیابان شهید بهشتی، در استادیوم ورزشی شهید پور اکبری حضور یافتند، آنها در حالی که پارچه نوشته هایی در دست داشتند، بار دیگر حضور همیشگی خود را در دفاع ارزش های انقلاب اسلامی ، مردم مظلوم فلسطین اعلام و جنایت وحشیانه اسراییل غاصب را محکوم کردند.

راهپیمایان پس از اجتماع در ورزشگاه یادشده با سردادن شعار الله اکبر، قطعنامه سراسری یوم الله ۱۳ آبان را مورد تایید قرار دادند.

به گزارش ایرنا، یوم الله ۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

این روز که در تقویم رسمی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی، مبارزه ملت شجاع ایران با آمریکا و مستکبران جهان را در پی داشت و باید در قالب جهاد تبیین بیشتر به آن پرداخت.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha