۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴
کد خبر: 85280132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فریاد مرگ بر آمریکا در شهرهای فارس طنین انداز شد+ فیلم

شیراز - ایرنا - دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم شیراز امروز (شنبه) ۱۳‌آبان ماه همراه با دیگر نقاط استان فارس در محل میدان شهدای این شهر تجمع کرده و با فریادها و مشت‌های گره‌کرده در برابر استکبار فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

به گزارش ایرنا ، در خیابان‌های شهر شیراز مرکز فارس امروز، همهمه بلند است و فریاد، هرجا که نگاه می‌کنی موج موج جمعیت است که می‌آیند و فریاد می‌زنند خشمشان را، چیزی شنیده نمی شود جز انزجار از ظلم، انزجاز از ستم و صدا فقط صدای همصدایی بیزاری از دشمنان قسم خورده میهن است.

بار دیگر ۱۳ آبان شاهد اوج گیری معرکه نبرد حق و باطل است

استاندار فارس که در اجتماع پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان شیرازی در میدان شهدا حاضر شده بود، به خبرنگار ایرنا گفت: امروز بار دیگر در سیزدهم آبان‌ماه شاهد به اوج رسیدن معرکه دیگیری حق و باطل هستیم.

 محمد هادی ایمانیه ادامه داد: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار دست کم چهار هزار کودک و نوجوان در دههه‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با دد منشی و بهانه‌های واهی دست به جنایت زده و مراکز درمانی و آمبولانس‌ها را بمباران می‌کند.

استاندار فارس اظهار کرد: شرایط وخیمی که این رژیم غاصب رقم زده سبب شده تا حتی افراد و مجموعه هایی که پیشتر سکوت می‌کردند نیز معترض و وادار به موضع گیری شده‌اند.

ایمانیه بیان کرد: تا دنیا دنیا است حق و باطل وجود خواهد داشت و امیدواریم به یاری خداونددر این امتحانات روسفید شویم.

وی یادآور شد: ۱۳ آبانماه یادآور شهادت دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۶ است و امروز روح مطهر آنها شاهد است که دانش آموز نسل امروز ایران اسلامی و هم در همه کشورهای جبهه مقاومت ایستاده‌اند تا جان عزیز و مطهر خود را در راه اعتلای اسلام هدیه کنند.

شمال تا جنوب فارس صحنه استکبارستیزی

موج پرشور اجتماع و راهپیمایی‌های استکبارستیزان فارسی امروز از شمال تا جنوب فارس جریان داشت و خیابان‌های آباده و اقلید تا لار و لامرد شاهد خروش ملت فارس برای حمایت از مظلومان فلسطینی و محکوم کردن غاصبان صهیونیستی بود.

مدیرکل حفظ ارزش های دفاع مقدس فارس در اجتماع مردم لار گفت: امروز روز فرو ریختن دیوارهای خانه شیطان در قلب سرزمین اسلامی است؛ امروز نبرد رژیم صهیونیستی با منطقه کوچک غزه نیست. امروز نبرد استکبار با تمام اهالی جبهه حق است.

سرتیپ سعید کوشکی جهرمی افزود: رژیمی که یک روز در جنگ ۶ روزه سال ۱۹۶۷ با سه کشور عربی پیروز شد، اکنون با وجود همراهی ناوهای آمریکایی، از یک گروه کوچک برآمده از قله اسلام شکست خورده است.

وی ادامه داد: سران استکبار پیوسته میگویند قصد درگیری با ایران را نداریم و دلیل آن هم این است که  ایران اسلامی قدرت نظامی خود را تقویت کرده است.

کوشکی اضافه کرد:  امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به جای تولید بمب هسته‌ای، گروه‌های مقاومت را در پهنه سرزمینی لبنان، سوریه، یمن و فلسطین ایجاد کرده که برآمده از فرهنگ ایثار و شهادتند و حاضرند برای اعتلای اسلام جان بدهند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در پایان به سابقه مبارزاتی شهرستان لارستان اشاره کرد و گفت: اینجا قبله مبارزه با استکبار با مجاهدت های مردم و با رهبری خاندان آیت الله آیت اللهی و جدشان سید عبدالحسین لاری بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha