حدود ۲ هزار اثر به جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی رسید
کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین

تهران- ایرنا- دبیر دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی با اشاره به استقبال دهه شصتی از این رویداد گفت: بیش از ۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده و بیشتر شرکت‌کنندگان از استان‌های تهران، قزوین و اصفهان هستند.

به گزارش ایرنا، علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رئیس شورای عالی سیاستگذاری دومین جشواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی از دبیرخانه این جشنواره که در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران مستقر است بازدید کرد.

علیرضا تابش دبیر دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در این بازدید، در گزارشی کوتاه، از استقبال مطلوب هنرمندان از این رویداد خبر داد و گفت: تعداد آثار دریافتی را بالغ بر ۲ هزار است، بیشتر شرکت کنندگان آثار در این دوره متولدین دهه ۶۰ و از سه استان تهران، قزوین و اصفهان هستند.

زهرا راستی مدیر دبیرخانه دومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی، گزارشی از اقدامات دبیرخانه و روند ثبت آثار دریافتی ارائه داد.

در بخش دیگری از این بازدید، ارتباط زنده تصویری با دفتر جشنواره در شهر قزوین برقرار و اقدامات انجام‌گرفته برای برگزاری و میزبانی هر چه بهتر تشریح شد.

دارابی در این بازدید با تشکر از دبیر جشنواره و همکاران دبیرخانه مستقر در تهران و قزوین، دومین جشواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی را گام مهمی در ارتقای سواد میراث فرهنگی جامعه دانست.
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی تاکید کرد: معاونت میراث فرهنگی بر آن است که از طریق تعامل با جامعه فرهنگی‌هنری و تولید کنندگان آثار چندرسانه‌ای، ارزش‌های میراث فرهنگی را به جامعه منتقل کرده و اهمیت حفظ و حفاظت از میراث فرهنگی را برجسته‌تر کند.

دومین دوره جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی با دبیر علیرضا تابش از ۲۸ آبان تا سوم آذر در قزوین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای جشنواره مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۹۰۶۸۳ تماس بگیرند.

نخستین دوره این جشنواره، ‌سال گذشته به میزبانی یزد برگزار شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha