حزب الله: مقاومت به یاری غزه ادامه می‌دهد/ چراغ سبز دولت‌های عربی برای ذبح غزه

تهران- ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: مقاومت لبنان غزه را تنها نمی گذارد و تا پایان جنگ، به عملیات های خود برای یاری غزه ادامه می دهد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از النشره،«شیخ نبیل قاووق» افزود: مقاومت اسلامی لبنان با عملیات های خود موفق شد تا نیروهای دشمن در مرز را رو به فرسایش ببرد، شهرک نشین ها را از شهرک ها اخراج کند و سامانه های رصد و جاسوسی را که در طول ۵۰ سال گذشته توسط دشمن راه اندازی شده بود و همه منطقه را از سوریه تا عراق و ایران را رصد می کرد، نابود کند.

وی اظهار داشت: مقاومت به عملیات های خود برای یاری غزه ادامه می دهد و ارسال ناوها و جنگنده ها نمی تواند ما را بترساند، ما غزه را تنها نمی گذاریم.

شیخ قاووق اضافه کرد: روابط دولت های عربی با اسرائیل به معنای چراغ سبز برای قربانی کردن و ذبح غزه است.

وی گفت: بسیار شرم آور است که همزمان با تجاوز به غزه، رئیس موساد به کشورهای عربی خلیج فارس برود و با مسئولان آن ها دیدار کند.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان ادامه داد: آیا صحنه ای ذلت بارتر از این صحنه وجود دارد؟ آیا صحنه ای واضح تر از این درباره خیانت به غزه و ذلت اعراب وجود دارد؟

شیخ قاووق اضافه کرد: مقاومت اسلامی امروز به یاری غزه آمده و بهترین یاری را با خون و سلاح و میدان از غزه داشته و این همان چیزی است که اعراب دنباله روی آمریکا و اسرائیل را آزار می دهد.

وی پیشتر هم گفته بود: عملیات مقاومت اسلامی در جنوب ثابت کرده که غزه تنها نیست و رزمندگان محترم مقاومت در یمن، عراق، سوریه و لبنان و حمایت از غزه را رها نکرده و نخواهند کرد و با سلاح و خون خود از آن حمایت خواهند کرد و این همان چیزی است که طرح‌های دشمن برای هدف قرار دادن غزه در یک گوشه و جدا کردن آن از محور مقاومت را ناکام گذاشت.

شیخ قاووق خطاب به کشورهای سازشگر نیز گفته بود: برای اخراج سفیران اسرائیل از کشورهای عربی منتظر چه هستید؟ آیا هفت هزار شهید که بیشتر آنها زن و کودک هستند کافی نیست تا این سفرا را از کشور خود اخراج کنید؟

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha