امام جمعه گچساران: شعار مرگ بر آمریکا یک فرهنگ و  راهبرد انقلابی است +فیلم

گچساران- ایرنا -امام‌جمعه گچساران گفت: امروز شعار مرگ بر آمریکا برای ملت بزرگ ایران اسلامی یک نماد فرهنگ و یک راهبرد انقلابی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش روز شنبه در آیین راهپیمایی ۱۳آبان در گچساران افزود: روز ۱۳ آبان متعلق به دانش آموزان و دانشجویان است در چنین روزی دانشجویان و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ،عنوان انقلاب دوم را بر زبان حضرت امام خمینی (ره) جاری ساختند.

وی بیان کرد: در ۱۳ آبان سال ۴۳ رژیم پهلوی حضرت امام خمینی (ره) را به دلیل مخالفت با تصویب کاپیتولاسیون به ترکیه تبعید کردند اما امام خمینی (ره) در تبعید علیه رژیم منحوس پهلوی به مبارزه برخاستند.

هاشمی منش تصریح کرد: ۱۳ آبان درس عبرت برای استکبار است که هرجایی که بخواهد با ملت ایران مبارزه کند راهی جز شکست و ذلت در انتظارش نخواهد بود.

وی ادامه داد: دشمنان نظام برای نابودی انقلاب اسلامی فتنه‌ها زیادی انجام دادند اما هر بار شکست‌ خورده و ذلیل‌ تر از گذشته شدند.

امام جمعه گچساران اظهار کرد: امروز مسیر انقلاب همان مسیر ۱۳آبان ۵۸است و شما جوانان باید پیشرو در گام دوم انقلاب باشید.

هاشمی منش با بیان اینکه شما جوانان باید تعیین‌کننده نظم نوین جهانی باشید گفت: امروز این اجتماع باشکوه چند پیام دارد اینکه اخطاری به سردمداران جبهه استکبار است به آن‌هایی که کودکی کشی و نسل‌کشی در فلسطین را حمایت و فرماندهی می‌کنند بدانند که ملت بزرگ ایران حامی مظلومان می باشد و مبارزه با ظالم راهی است که نهضت عاشورا و مکتب انقلاب به ما یاد داده و این راه را با افتخار ادامه خواهیم داد.

هاشمی منش با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت مقتدر است و برای نابودی جبهه کفر لحظه‌شماری می‌کند افزود: پیام دوم راهپیمایی باشکوه ۱۳آبان به همه‌کسانی است که در جبهه مقاومت قدم برمی‌دارند بدانید که مسیری که حرکت می‌کنید به پیروزی نزدیک است.

امام‌جمعه گچساران ادامه داد: مسئولان در خدمت و تلاش برای مردم در خط مقدم باشند و امیدآفرینی کنند امروز قدم‌های خوبی برداشته‌ شده و این قدم‌ها باید باقدرت بیشتر انجام شود.

هاشمی منش گفت: کسانی که در کشور همگام با دشمنان عمل می‌کنند، پس عزت ملت و جامعه ما را ببیند و این سیل جمعیت را نظاره‌گر باشند.

وی در خطاب به این دشمنان ادامه داد: مراقب رفتارهایتان باشید و زیر چتر نظام حرکت کنید و بدانید اگر یک‌قدم از مسیر انقلاب خارج شوید به نابودی نزدیک خواهید شد.
شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha