افزایش سرعت ساخت فضاهای آموزشی در دولت سیزدهم/ ساخت ۲۰۵۲ کلاس درس

تهران - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به افزایش سرعت ساخت فضاهای آموزشی گفت: در مجموع سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در استان تهران ۲۰۵۲ کلاس درس ساخته شد که نشان دهنده اهتمام دولت سیزدهم است.

به گزارش ایرنا از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، عباس زارع با اشاره به اهتمام بیش از پیش دولت سیزدهم به توسعه فضاهای آموزشی، اظهار کرد: با توجه به نیازمندی استان تهران به افزایش فضاهای آموزشی جهت تحصیل دانش‌آموزان، سرعت ساخت مدارس افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر ۲۰۵۲ کلاس درس احداث شده است، افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ مدرسه با ۱۱۴۲ کلاس درس و در سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۸ مدرسه با ۹۱۰ کلاس درس در حوزه استان تهران احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ادامه داد: مجموع زیربنای فضاهای آموزشی که به استان تهران اضافه شده است، ۲۶۳ هزار و ۵۷۴ مترمربع است که باعث خواهد شد مقداری سرانه فضاهای آموزشی این استان را افزایش دهد.

زارع با بیان اینکه جهادگران مدرسه‌ساز در مجموعه نوسازی مدارس بدون وقفه در تلاش هستند تا مدارس و کلاس‌های درس استاندارد و نوساز را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دهند، گفت: با تحویل ۲۰۵۲ کلاس درس در ۲سال اخیر، بیش از ۶۱ هزار دانش‌آموز در استان تهران وارد کلاس‌های درس تازه ساخت و با تجهیزات و امکانات مناسب شده‌اند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در تمام نقاط ایران، توسعه فضاهای آموزشی و دسترسی تمامی افراد لازم التعلیم در کشورمان به مدرسه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha