امام جمعه شهرکرد: انسان آزاده در برابر جنایات رژیم اشغالگر اسراییل سکوت نمی‌کند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: هر انسان آزاده با دیدن این همه ستم و جنایات رژیم اسراییل نمی‌تواند آرام بنشیند و در برابر جنایات استکبار جهانی سکوت کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: هر انسانی با وجدانی این همه ستم و خراب شدن خانه بر سر مردم ، آوارگی زنان و کودکان و به شهادت رسیدن مردم بی‌گناه و ویران شدن بیمارستان‌ها و مراکز خدماتی و درمانی در غزه را ببیند، نمی‌تواند آرام بنشیند.

وی تاکید کرد: مردم با مشاهده شرارت‌های استکبار جهانی و صهیونیست خونشان به جوش آمده است و با حضور جدی خود در این راهپیمایی نشان‌ دادند که حامی مردم مظلوم فلسطین و غزه هستند.

به گفته وی، ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و مردم ایران ضمن گرامیداشت این روز با حضور جدی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و غزه حمایت کردند.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: مردم ایران نشان دادن که نمی‌توانند در برابر این همه مظلومیت که بر مردم غزه و فلسطینی وارد شده آرام باشند.

نکونام اظهار داشت: مردم ایران براساس وظیفه قانونی، وجدانی، شرعی و دینی خودشان را موظف می‌دانند که از غزه و فلسطین حمایت کنند و بی‌زاری خود را از آمریکا و اسراییل به منصه ظهور برسانند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" با شعار "نظم نوین جهانی با نسل آرمانی" صبح شنبه (۱۳آبان ۱۴۰۲) با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های استان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha