دانش‌آموزان حاضر در راهپیمایی ۱۳ آبان نماد تداوم مکتب سردار سلیمانی هستند

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان نشان داد جوانان و نوجوانان مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وسط میدان هستند و حمایت خود از جبهه مقاومت و محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی به رهبری آمریکای جنایکار را اعلام کردند.

احمد ریواده روز شنبه در جریان راهپیمایی ۱۳ آبان شهر سمنان، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۳ آبان روزی تاریخی و گواه بر دشمنی دیرینه آمریکای جنایکار و استکبار با انقلاب اسلامی، ایران و مردم ایران است و ملت برای استکبارستیزی در راهیپمایی امروز حماسه‌آفرینی کردند و امسال فریاد استکبارستیزی با حمایت از جبهه مقاومت گره خورد.

وی تاکید کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شکوه حضور آحاد جامعه، صحنه‌ای برای ابراز حمایت مردم از جبهه مقاومت، مردم غزه و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی است.

ریواده ادامه داد: اقدام غرورآفرین دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ نشان از بینش، بصیرت و دشمن‌شناسی این قشر داشت که تا پای جان برای پیروزی انقلاب اسلامی ایستادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طبق گزارش‌ها بیش از ۳۰ هزار نفر در مرکز استان در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور یافتند تا فریاد استکبارستیزی و حمایت از جبهه مقاومت را سردهند و انعکاس شکوه حضور آحاد جامعه مرهون تلاش اصحاب رسانه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل، روز تجلی حماسه‌ها، ایثارها و فداکاری‌های دانش‌آموزان و دانشجویان برای انعکاس پیام هویت مسلمانی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار و تلنگری بر آزادیخواهان جهان برای استکبارستیزی بوده و امسال با حمایت از کودکان و خانواده‌های بی‌گناه جبهه مقاومت گره خورده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که بعدها «روز دانش‌آموز» نام گرفت و در نهایت، تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که امام خمینی(ره) که از این رویداد تاریخی به‌عنوان «انقلاب دوم» نام بردند؛ به‌عنوان سه حادثه مهم تاریخی مطرح در تقویم کشورمان محسوب می شود و یادآوری این روز فرصتی برای تلنگر بر طینت خداجوی مسلمانان جهان برای بیدارشدن از خواب غفلت و استکبارستیزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha