راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش استکبارستیزی آگاهانه جوانان و نوجوانان است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ۱۳ آبان روز نمایش حضور آگاهانه همراه با بینش و بصیرت جوانان و نوجوانان پا به پای آحاد جامعه در فریاد استکبارستیزی و محکومیت اقدامات اخیر رژیم کودکش صهیونیستی است.

حجت الاسلام و والمسلمین مرتضی مطیعی در جریان راهپیمایی ۱۳ آبان شهر سمنان، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، افزود: جوانان آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و دشمن جوانان این مرز و بوم را برای رسیدن به اهداف شوم خود نشانه گرفته است و حضور پرشور جوانان و نوجوان در راهپیمایی ۱۳ آبان تودهنی محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

وی ادامه داد: حضور آگاهانه و پرشور مردم استان سمنان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور بار دیگر لرزه بر پیکر آمریکای جهان‌خوار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی انداخت و رویای خوش کاخ‌نشینان نظام سلطه و جنایکار را بر هم زد.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: دشمنی استکبار جهانی از جمله آمریکا با جمهوری اسلامی ایران ریشه دیرینه دارد و عقب نگهداشتن علمی ایران در زمینه‌های مختلف علمی، پزشکی، دفاعی و نظامی و مسموم کردن ذهن جوانان و نوجوان از جمله دسیسه‌ها و دشمنی‌های استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی ادامه داد: شکوه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان داد ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین نفس ایستاده‌اند و دشمن نمی‌تواند با توطئه‌های مختلف بین نظام و مردم فاصله ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مقابله با آمریکا و مبارزه با دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک وظیفه است و پیشرفت و اقتدار ایران در واقع مقابله با دشمن و خاری بر چشم بدخواهان است.

راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش استکبارستیزی آگاهانه جوانان و نوجوانان است

به گزارش خبرنگار ایرنا، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که بعدها «روز دانش‌آموز» نام گرفت و در نهایت، تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که امام خمینی(ره) که از این رویداد تاریخی به‌عنوان «انقلاب دوم» نام بردند؛ به‌عنوان سه حادثه مهم تاریخی مطرح در تقویم کشورمان محسوب می شود و یادآوری این روز فرصتی برای تلنگر بر طینت خداجوی مسلمانان جهان برای بیدارشدن از خواب غفلت و استکبارستیزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha