استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم وظیفه همه مسلمانان است

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم در هر نقطه از جهان وظیفه مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدرضا شهاب زاده" روز شنبه در اجتماع مردم شهرستان آستارا که در مصلی این شهر گردهم آمده بودند، اظهارکرد: مردم فلسطین هفتاد سال است که در حال مبارزه با استکبار جهانی هستند و در این راه استوار ایستاده اند.

وی افزود: ۱۳ آبان ماه هر سال نماد استکبار ستیزی ملت ماست و مردم همه ساله با حضور پرشور در راهپیمایی این روز انزجار خود را از آمریکا، اسرائیل و هم پیمانانشان نشان می دهند و لبیک گویان به ندای رهبر انقلاب گام برمی دارند و اعلام می کنند که تا آخرین نفس مقابل دشمنان اسلام ایستاده اند.

فرماندار شهرستان آستارا ادامه داد: اسرائیل در حال افول است و در مقابل مقاومت فلسطین و حماس به سختی می تواند از خود و حیثیت از دست داده اش دفاع کند و همپیمانانش در غرب دیگر نمی توانند برای او کاری کنند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل وقتی خود را در خطر نابودی می بیند دیوانه وار دست به جنایاتی می زند که در هیچ بخشی از تاریخ مشابهی برای آن نیست و اینها همه اینها نشان از زبونی آنهاست.

شهاب زاده بیان کرد: روز ۱۳ آبان جوانان ما با ورود به لانه جاسوسی آمریکا در تهران دست پلید دشمنان را بر ملا کردند و به جهانیان نشان دادند که آنجا سفارت خانه نیست و محل جاسوسی علیه مردم ایران است از این رو امام راحل این روز را به عنوان نمادی برای استکبار ستیزی اعلام کردند تا همه ساله ملت به صحنه بیایند و با شعار مرگ بر آمریکا مردم مظلوم فلسطین را یاری دهند.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان به رسم هر ساله با حضور پورشور عموم مردم بویژه دانش آموزان و دانشجویان در شهرستان آستارا برگزار شد، آنها با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس انزجار خود را از دشمنان بشریت و همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha