وزارت امور خارجه در انسجام‌افزایی بین‌المللی موضوع صهیونیسم پیشرو است

سمنان - ایرنا - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت امور خارجه ایران برای ایجاد انسجام بین‌المللی در قبال رژیم جنایتکار صهیونیستی پیشرو و پیشگام بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس مقتدایی روز شنبه در حاشیه آیین سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان شهر سمنان در میدان امام خمینی(ره) این شهر در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا افزود: وزارت امور خارجه دولت سیزدهم بارها مواضع ایران را در حمایت از جبهه مقاومت در جوامع بین‌المللی مطرح کرده است.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه ایران تمام گام‌های لازم برای اتحاد جوامع مسلمان در عرصه بین المللی در قبال جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیسم برداشته و طی دیدارها مذاکراتی در این زمینه انجام داد.

مقتدایی بیان کرد: حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بین کشورهای مسلمان، برگزاری نشست با سفیران کشورهای مسلمان در مجلس، صدور بیانیه و مذاکره با همتایان مجلس کشورهای دیگر، از جمله اقدامات مجلس شورای اسلامی در ایجاد وحدت و همدلی بین کشورهای مسلمان جهان در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت، وفاق و همدلی اصلی مهم برای نابودی رژیم جنایکار صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: اقدامات جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی از سر دانایی نیست، دشمن زخم خورده است و تمامی اقدامات مبتنی بر خشم، نفرت و ددمنشی آنها است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: از خوی واقعی جنایکار رژیم غاصب صهیونیستی جز جنایت توقعی نیست، اما دشمنان بدانند خون بر شمشیر پیروز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که بعدها «روز دانش‌آموز» نام گرفت و در نهایت، تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که امام خمینی(ره) که از این رویداد تاریخی به‌عنوان «انقلاب دوم» نام بردند؛ به‌عنوان سه حادثه مهم تاریخی مطرح در تقویم کشورمان محسوب می شود و یادآوری این روز فرصتی برای تلنگر بر طینت خداجوی مسلمانان جهان برای بیدارشدن از خواب غفلت و استکبارستیزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha