همگرایی ملت‌های مسلمان در پیشبرد اهداف «طوفان الاقصی» موثر است

اصفهان-ایرنا- نماینده مجلس گفت: وحدت و همگرایی ملت‌های مسلمان و دولت‌های آنها در تثبیت و پیشبرد اهداف عملیات «طوفان الاقصی» موثر است.

حسین محمدصالحی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ایجاد شکاف بین دولت و ملت های مسلمان سیاست کشورهای اروپایی است زیرا آنها هرگز حامی مسلمانان نبودند و نیستند.

وی با بیان اینکه نتیجه این سیاست ایجاد نفاق و تفرقه در پهنه اسلام بوده است، افزود: مسلمانان امروز به ناکارآمدی برخی دولت های دست نشانده غربی پی برده اند؛ از این رو باید باهم همگرا شوند و با بازنگری در اهداف و مبانی خود، ملت متحد اسلامی را تشکیل دهند.

محمدصالحی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی جایگاه اسراییل را متزلزل تر از همیشه رقم زد، افزود: استمرار تجاوز به حریم فلسطین و احداث شهرک های صهیونیست نشین در طول سال های طولانی در آن، فلسطینیان را در تنگنا قرار داد و صبر نیروهای مُبارز را لبریز کرد که به مهمترین انگیزه انجام عملیات طوفان الاقصی تبدیل شد.

نماینده مجلس با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی رزم آوری، شجاعت و دلاوری مردم فلسطین در دفاع از حقوق خود را به بیشترین اندازه رسانده است، افزود: حملات سنگین اسراییل پس از این عملیات و به شهادت رساندن مردم غزه نمود قدرت پوشالی آن است، اما این موضوع در نهایت برگ برنده مردم فلسطین خواهد بود.

وی افزود: اکنون یک انزجار جمعی نسبت به اقدامات و جنایت های رژیم صهیونیستی ایجاد شده و جایگاه آنها به شدت در افکار عمومی پایین آمده است بطوریکه سران اسراییل از اقدام خود پشیمان هستند.

محمدصالحی افزود: مقاومت و پایداری مردم غزه نشان داد که آنها حاضر نیستند دست از سرزمین آبا و اجداد خود بردارند.

وی ادامه داد: اگرچه اکنون بسیاری از موشک هایی که از سوی حماس و نیروهای مقاومت، سمت مواضع صهیونیست ها شلیک می شود با برخورد به گُنبد آهنین که صهیونیست ها برای ساخت آن هزینه کرده اند از بین می رود اما حملات زمینی اسراییلی ها نیز موفق نبوده و با واکنش نیروهای حماس خنثی می شود.

محمدصالحی با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی یکی از پیش بینی های راهبردی رهبر معظم انقلاب است، افزود: این غُده سرطانی از جهان محو و عملیات طوفان الاقصی زمینه برتری فلسطین خواهد شد.

وی افزود: با این عملیات، مظلومیت مردم فلسطین بیشتر بازتاب داده شد و سرانجام خون مظلومان غزه؛ اسراییل را بزودی حذف خواهد کرد.

محمدصالحی تصریح کرد: طوفان الاقصی یک حرکت منطقه ای نیست بلکه حرکت جهانی برای تحقق حیات طیبه ملت فلسطین خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha