۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85280662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طوفان‌الاقصی آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است

۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹
کد خبر: 85280662
طوفان‌الاقصی آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است

همدان- ایرنا- یک رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: طوفان الاقصی آغازی برای پایان رژیم صهیونیستی است و این عملیات با وجود سیستم‌های دفاعی هوشمند اسرائیل، آنها را خوار و زبون کرده و هیمنه اطلاعاتی، نظامی و امنیتی اسرائیل را از هم پاشیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سرهنگ "علی حسنی" روز شنبه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در شهر ملایر اظهار داشت: رژیم صهیونیستی امروز بیش از گذشته به پایان خود نزدیک شده است.

وی به سه رویداد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸، کشتار دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تبعید امام راحل اشاره کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها اعلام کردند که این پیروزی به منافع آنها صدمه زده و از همان ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان به هر نحو ممکن دنبال براندازی و فروپاشی انقلاب بودند.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان در برخی مواقع خودشان مستقیم و بسیاری مواقع به نیابت از آمریکا اقدامات خود را علیه ایران انجام دادند؛ یادآور شد: حمله به طبس در سال ۵۸ و کودتا در پایگاه شهید نوژه در سال ۵۹ از اقدامات مستقیم آمربکا بود و چون به اهدافش نرسید، با تحریک رژیم بعثی عراق جنگ تحمیلی را علیه ایران به راه انداخت و به نتیجه نرسید.

طوفان‌الاقصی آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه اگر کشورهای عربی با هم متحد شوند، می‌توانند اسرائیل را شکست دهند، اظهار داشت: امروز مدار جهان بر نظم آمریکا از بین رفته و جهان در حال تحول اساسی است و جهان در حال یک تحول اساسی است.

وی با بیان اینکه جهان در یک پیچ تاریخی است که تابلوهای آن را رهبران ایران تنظیم کرده‌اند، افزود: رژیم صهیونیستی امروز راهی جز تسلیم و نابودی ندارد و طوفان الاقصی این نابودی را کلید زده و به نفع مردم غزه پیش خواهد رفت.

طوفان‌الاقصی آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است

رزمنده دفاع مقدس به اشتغال ۷۵ ساله فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: انتفاضه سنگ امروز به انتفاضه موشک تبدیل شده و حماس در بسیاری از عملیات‌ها پیروز میدان است و در طوفان الاقصی به عنوان فتح الفتوح شیرازه اسرائیل از هم پاشیده است.

سرهنگ حسنی گفت: این عملیات با وجود سیستم‌های دفاعی هوشمند اسرائیل، آنها را خوار و زبون کرده و هیمنه اطلاعاتی، نظامی و امنیتی آنها از هم پاشیده شده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی قبل از ۲۵ سال به نابودی خواهد رسید و به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت، تاکید کرد: خاورمیانه جدید با محوریت جبهه مقاومت و رهبری ایران در حال شکل‌گیری است و اسرائبل در چند جبهه نمی‌تواند بجنگند.

سرهنگ حسنی خاطرنشان کرد: اگر زمانی احساس شود، مردم ما از همه جهت آماده هستند تا کمک‌های فیزیکی خود را به مردم غزه داشته باشند.

وی افزود: تردیدی در پیروزی حماس نداریم و علی رغم امپراطوری رسانه‌ای غرب، افکار جهان در حمایت از مردم غزه به پا خاسته و مردم ما از هر لحاظ آماده کمک به آنها مردم مظلوم غزه هستند.

به گزارش ایرنا؛ راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور پرشور و حماسی مردم ملایر از میدان آزادگان به سمت میدان امام خمینی(ره) با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر، مدیران دستگاه‌های اجرایی، دانش‌آموزان، دانشجویان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اصناف و بازاریان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان در ۱۷ نقطه این شهرستان با حضور پرشور مردم برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha