۳۰۰ میلیارد ریال از اموال تملیکی خراسان رضوی به فروش رفت

تایباد- ایرنا- مدیرکل اموال تملیکی استان خراسان رضوی گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال ۳۰۰ میلیارد ریال کالاهای تحت اختیار این اداره به فروش رفت.

هادی ذاکری روز شنبه در حاشیه بازدید از مرز دوغارون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۱۰۰ دستگاه خودرو متروکه سواری در استان خراسان رضوی شناسایی شده که برای ۶۰ دستگاه رای صادر شده و در مسیر مزایده قرار گرفته است و ۴۰ دستگاه دیگر فاقد رای دستگاههای متولی بوده است که با رای صادره از سوی سازمان تعزیرات حکومتی در مسیر مزایده قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ۲۵۰ دستگاه موتورسیکلت متروکه در استان خراسان رضوی شناسایی شده که با رای صادر شده، ۱۷۰ دستگاه از آنها در مسیر مزایده قرار دارد و ۷۰ دستگاه در مرحله صدور رای است و ۱۰ مورد استرداد شده است.

مدیرکل اموال تملیکی استان خراسان رضوی گفت: در بازه زمانی یک ماه آینده و قانون جدیدی که به دستگاههای متولی ارسال خواهد شد موتورسیکلت‌های متروکه ۴۵۰ سی. سی در مزایده دستگاههای اجرایی و ۴۵۰ سی. سی بیشتر در مزایده دستگاههای نظامی، انتظامی و امنیتی قرار می گیرد.

ذاکری با اشاره به این که بیشترین حجم کالاهای قاچاق، ضبطی و متروکه استان خراسان رضوی در مرز دوغارون به ثبت می رسد افزود: جمع آوری، نگهداری و فروش در کمترین زمان ممکن و رعایت قانونمندی از مهمترین رسالت های سازمان اموال تملیکی است.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی برای نگهداری اموال ضبطی، متروکه و قاچاق، سه انبار با ظرفیت ۱۰ هزار متر مربع دارد و با توجه به نیازی که در این بخش وجود دارد با همکاری استانداری و راه و شهرسازی خراسان رضوی به دنبال ۲ هکتار زمین برای ساخت ۱۰ هزار متر مربع انبار است.

مرز دوغارون در فاصله ۱۸ کیلومتری شهر تایباد قرار دارد و شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha