۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۲۲
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85280838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ابوعبیده: جنگ ما با دشمن صهیونیستی با همه ی نابرابری ها در تاریخ جاودانه خواهد شد

تهران-ایرنا- سخنگوی نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام در سخنانی تاکید کرد که جنگ نابرابر ارتش رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در تاریخ جاودانه خواهد شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از خبرگزاری سما، ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اظهار کرد: ملت ما در معرض نابودی سیستماتیک توسط دشمن هستند و این دشمن در دنیایی که قانون جنگل بر آن حاکم است، از مجازات در امان است.

ابوعبیده درباره نبرد زمینی با نظامیان صهیونیست در غزه گفت: مجاهدان ما در طول ۴۸ ساعت گذشته ۲۴ خودروی نظامی را به طور کامل یا جزئی در جبهه‌های جنگ منهدم کردند. ما حملات ضد زره را علیه خودروهای نظامی اسرائیل انجام دادیم.

وی افزود: طی دو روز گذشته، ما راکت «الیاسین» را وارد نبرد کردیم و این راکت‌ها نیروهای دشمن را که در ساختمان‌ها مستقر شده بودند، هدف قرار دادند. تک تیراندازان گردان‌های القسام، نظامیان دشمن که در خانه‌ها پنهان شده‌اند یا با کسانی که جرأت می‌کنند سر خود را از مکانی که در آن پنهان شده‌اند بیرون بیاورند، هدف قرار می‌دهند.

ابوعبیده خاطرنشان کرد: ما در حال جنگی نابرابر هستیم، اما این جنگ در جهان آموزش داده خواهد شد و در تاریخ نیز جاودانه خواهد شد.

ابوعبیده: رزمندگان ما همچنان پشت سر نیروهای دشمن خیمه زده اند و از فاصله صفر با نظامیان آن درگیر می‌شوند. آنچه درباره نبرد منتشر کردیم گوشه کوچکی از دلاوری های مجاهدان ما در برابر نیروهای دشمن است. در ساعات آینده نیز صحنه‌هایی را از این اقدامات دلاورانه منتشر خواهیم کرد.

سخنگوی گردان های القسام همچنین خاطرنشان کرد:: دشمن با کاشتن بذر ویرانی و کشتار ، فقط ناامیدی، شکست و شرم را درو می‌کند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار اسراییل روبه افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می گوید که اصلا مساله ی آتش بس مطرح نیست و در واقع همه ی برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی برای بیست‌ونهمین روز متوالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تا کنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان به دنبال حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha