فرمانده سپاه استان: یک هزار گروه جهادی در یزد سازماندهی شدند

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: یک هزار گروه جهادی مردمی متشکل از اقشار مختلف در این استان سازماندهی شدند که در فعالیت‌های مختلف عمرانی و فرهنگی به صورت داوطلبانه همکاری دارند.

سردار "حسین زارع کمالی " روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این گروه‌های جهادی مردمی، بیش از حدود پنج هزار نفر از اقشار مختلف عضویت دارند و در برنامه‌های مورد نیاز به نظام و انقلاب اسلامی کمک می‌کنند.

وی با قدردانی از اقشار مختلف مردم استان که همواره در مجموعه بسیج و سپاه به نقش آفرینی اشتغال دارند ادامه داد: جلب همکاری نیروهای مخلص مردم برای انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و عمرانی جزو ماموریت‌های مهمی است که اقدام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: از جمله شاخص‌های گروه‌های جهادی استان، کار برای رضای خدا و محرومیت زدایی بر حسب ضرورت در مناطق مختلف و کمک به دولت و نظام اسلامی است.

زارع کمالی بیان کرد: تاکنون در استان و خارج از استان با همت و تلاش گروه‌های جهادی اقدامات بسیار خوبی به مردم و کشور انجام گرفته و این روند بر حسب نیاز همچنان با قوت و بدون مشکلی ادامه دارد.

وی تاکید کرد: تقویت روحیه جهادی و انقلابی با حضور گروه‌های جهادی مردمی موضوع مهم و مورد تاکید مجموعه بسیج و سپاه است و برای تقویت و توسعه آن تلاش داریم.

وی گفت: گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف به خصوص در چهار محور اصلی شامل حرکت‌های جهادی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال و محرومیت‌زدایی رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را انجام می‌دهند.

وی همچنین از تشکیل سه قرارگاه اقتصاد مقاومتی، سازندگی و محرومیت‌زدایی و جهادی خبر داد که در کنار دولت و مسئولان با کار و خدمت مخلصانه به مردم مشغول هستند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲۰ هزار بسیجی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha