۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۴
کد خبر: 85281012
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری چهار شرور خیابان اندرزگو در کمتر از ۴۸ ساعت + فیلم
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری چهار عامل شرارت و درگیری در خیابان اندرزگو در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ سعید راستی روز یکشنبه در این رابطه افزود: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی حاوی شرارت و قمه کشی چهار شرور در خیابان اندرزگو تهران در شب جمعه ۱۲ آبان، بلافاصله موضوع در دستور کار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از تصاویر منتشره و همچنین شاهدان محلی، در کمتر از ۲۴ ساعت هویت چهار عامل نزاع، درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد شناسایی شد.

سرهنگ راستی اضافه کرد: با شناسایی دقیق متهمین مخفیگاه هر چهار متهم در مناطق مختلف تهران شناسایی و در بامداد یکشنبه مورخه ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲ دستگیر شدند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ یادآور شد: متهمین در اعترافات اولیه به مشارکت در قدرت نمایی در خیابان شهید اندرزگو اعتراف کردند و پرونده اولیه درخصوص جرایم ارتکابی متهمین تشکیل و هر چهار متهم در اختیار مرجع قضایی قرار داده شدند.

قمه‌کش‌های اندرزگو به محل جرم بازگردانده شدند

مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت اعلام کرد: چهار شرور که حدود ۲ روز پیش اقدام به شرارت و قمه‌کشی در بلوار اندرزگو کرده بودند برای بازسازی صحنه جرم به محل بازگردانده شدند.

بر این اساس، مشخص شد این افراد در حالت عادی قرار نداشتند به همین دلیل نیز به یکی از خودروها در بلوار اندرزگو حمله‌ور شده و برای سرنشینان خودرو و دیگر شهروندان مزاحمت و وحشت ایجاد کرده‌ بودند.

این اشرار پس از حضور در محل وقوع جرم از مردم و کسبه عذرخواهی کردند.

برای هر چهار شرور پرونده‌ای تشکیل و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha