پویش «حریفت منم» از مرز هشت میلیون حمایت عبور کرد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از تجلی پویش «حریفت_منم» در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان زاهدان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از هشت میلیون و ۵۸۰ هزار نفر در این پویش برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی جهانشاهی روز یکشنبه با تقدیر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه، افزود: در راستای حضور پر رنگ و حمایت از پویش کشوری «حریفت_منم» که در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در حال اجراست، در حاشیه مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان مردم زاهدان و در مقابل اداره کل تبلیغات اسلامی استان این پوشش به صورت ویژه‌ و در قالب چهار غرفه مورد تأکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این غرفه‌ها برنامه‌هایی مانند سرودخوانی هفت گروه سرود، نقاشی پرچم فلسطین روی صورت، عکس با سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، ثبت‌نام در پویش کشوری «حریفت_منم»، ایستگاه صلواتی پذیرایی شرکت‌کننده در راهپیمایی، مصاحبه با دانش‌آموزان، توزیع تراکت و بروشور پویش انجام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در راستای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و متحد کردن اراده مسلمانان و همت آزادی‌خواهان جهان نسبت به نابودی اسرائیل، اخیراً سازمان تبلیغات اسلامی پویشی مجازی به نام «حریفت_منم» را از حدود سه هفته پیش پایه‌ریزی کرده که جزئیات آن در سایت www.alaqsastorm.com آمده است.

وی افزود: تاکنون بیش از هشت میلیون و ۵۸۰ هزار نفر در این پویش شرکت کرده و ضمن اعلام آمادگی همیشگی جمهوری اسلامی، برای حمایت از آرمان فلسطین، از زبان مردم ایران، ندای آزادی‌خواهی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان به خصوص مردم مظلوم غزه و فلسطین رسانده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha