اهدای ۴۴۰ وسایل گرمایشی و سرمایشی به مددجویان تهرانی

تهران - ایرنا - معاون اداری مالی کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال ۴۴۰ وسایل گرمایشی و سرمایشی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شد.

علیرضا شکرالهی نژاد در گفت و گو با ایرنا، با ارائه گزارشی از تأمین لوازم ضروری زندگی برای خانواده های تحت حمایت، گفت: هر ساله در ابتدای فصل پاییز و تابستان خدمات تأمین لوازم ضروری زندگی از جمله تجهیزات گرمایشی و سرمایشی به خانواده های تحت حمایت ارائه می شود.

وی افزود: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود. در همین جهت با نیازسنجی های انجام شده توسط حوزه حمایت و سلامت خانواده، ۲۲۹ دستگاه بخاری گازی به ارزش ۴۹۴ میلیون تومان از طریق هم افزایی با خیّران نیک اندیش تامین و میان این تعداد خانواده توزیع شده است.

معاون اداری مالی کمیته امداد استان تهران بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری نیز ۹۱ دستگاه کولر آبی و ۱۲۰ دستگاه آبگرم کن با هم افزایی خیّران تأمین و میان خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

شکرالهی نژاد افزود: ارزش این تعداد کولر آبی و آبگرم کن نیز ۹۲۲ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان برآورد شده است.

وی یادآور شد: همچنین ۶۰۰ دستگاه جاروبرقی به ارزش یک میلیارد تومان از طریق هم افزایی با خیّران نیک اندیش تامین شده است و به زودی میان ادارات اجرایی به منظور تحویل به خانواده های تحت حمایت نیازمند توزیع خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha