هشدار رییس شورای شهر در مورد سوء استفاده تاکسیرانان از هوای بارانی

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قیمت کرایه تاکسی مصوبه قانونی دارد و لازم الاجراست، گفت: تاکسیرانان اجازه افزایش کرایه را به هنگام بارندگی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی چمران روز یکشنبه در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای ششم شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در شورا نرخ تاکسی‌ها را اصلاح کردیم بنابراین آن قسمتی که وقتی باران ببارد کرایه افزایش یابد، حدف شده است.

وی افزود: از یاد نبریم که تهران یک شهر بزرگ است و ممکن است یک قسمتش برف بیاید در حالیکه قسمت دیگر شهر خشک باشد که این کار را سخت می‌کند از این رو ما کرایه‌ها را اصلاح و مصوب کردیم و از تاکسیرانان می‌خواهیم که نرخ‌های مصوب را رعایت کنند.

چمران این را هم گفت که امروز رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا گزارشی از سفرشان به چین ارائه می‌کنند و آقای امانی عضو شورا نیز گزارشی از محلات تهران می‌دهند همچنین مجوز فروشی که قبلا به شهرداری داده بودند و یک فوریت آن در صحن مصوب شده بود، در جلسه امروز قرار است، بررسی شود.

رییس شورای شهر تهران در مورد متمم بودجه شهرداری هم گفت: هنوز چند ماه مانده تا آخر سال و فکر می‌کنم اصلاحیه بودجه به صحن بیاید و نه متمم.

چمران همچنین در مورد پرونده باغ سه هزار متری که گفته می‌شود این پرونده در کارتابل شورا گم شده بود، نیز گفت: به این پرونده رسیدگی خواهد شد؛ از معاون شهرسازی این را پیگیری و نتیجه را اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص محدودیت‌های داده‌های شرکت کنترل هوا نیز تاکید کرد: این موضوع دلایلی داشت که ما درمورد آن سوال کردیم و قرار است حل شود.

راهپیمایی ۱۳ آبان عظیم و تماشایی بود

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار اظهار کرد: دیروز ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز بود؛ سال ۵۷ در ۱۳ آبان در مقابل دانشگاه تهران دانش آموان به دست دژخیمان شاهنشاهی به شهادت رسیدند.  

وی ادامه داد: مردم راهپیمایی عظیم و تماشایی شکل دادند و نفرت خود از استکبار جهانی نشان دادند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مردم در سراسر کشور به میدان آمدند و نشان دادند همواره پای نظام و انقلاب هستند و با حضور خود در صحنه جواب یاوه‌گویی دشمنان را دادند.  

چمران یاداور شد: فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی ما کهن است و تمدن خاصی به وجود آورد و ما منتظر تمدن بزرگی هستیم که رهبری وعده دادند و امیدوارم این تمدن شکل بگیرید و خود را به خوبی به جهانیان نشان دهد.  

به گفته چمران، تعداد شهدای عزه فراتر از ۱۰ هزار نفر رفت و این یک جنایت آشکار است؛ وزیر خارجه امریکا از ابتدای جنگ تا کنون سومین بار از به اسراییل سفر می‌کند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این آمریکا است که فرماندهی جنگ را برعهده دارد و تنظیم‌ کننده حملات و جنایات صهیونبست‌هاست.

وی ادامه داد: امروز در کشورهایی همچون انگلیس، کانادا، استرالیا، فرانسه و المان که فکرش را نمی‌کردیم مردم وارد میدان شدند و علیه اسراییل موضع‌گیری کردند، گفت: امروز علی رغم تمامی تبلیغات صهیونیست‌ها مردم جهان بیدار شدند.  
وی با بیان اینکه امروز کشورهای مسلمان باید بیشتر از گذشته در مسئله غزه وارد میدان شوند، گفت: امرو باید محصولات اسرائیل تحریم و نفت به آن‌ها فروخته نشود؛ امروز متاسفانه بیشترین نفت را کشورهای اسلامی به رژیم صهیونیستی می‌فروشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha