ملی‌پوش پارادو و میدانی: برای کسب مقام در پارالمپیک به امکانات بیشتر نیاز داریم

اصفهان - ایرنا - ملی‌پوش اصفهانی پارا دو و میدانی ایران گفت: ورزشکاران توان‌یاب برای کسب مقام در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به امکانات و حمایت بیشتری نیاز دارند تا با دغدغه کمتری در آن آوردگاه مهم جهانی ظاهر شوند.

رشید مسجدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نیاز است که دستگاه های اجرایی استانی و نهادهای کشوری از ملی پوشان حمایت ویژه داشته و در مباحث مالی، امکانات، تجهیزات و مربیان کمک حال ورزشکاران باشند.

وی اضافه کرد: ورزشکاران توان‌یاب با همکاری و همیاری مسوولان قادرند باز هم در میادین جهانی پرچم ایران را به اهتزاز در آورند و بهترین نتایج را برای تیم کسب کنند.

این ورزشکار اصفهانی با بیان اینکه پیش از این سهمیه المپیک را کسب کرده است، گفت: قبل از پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، مسابقات جهانی به میزبانی ژاپن را هم پیش رو خواهیم داشت که باید برای آن رقابت‌ها نیز با توان بالا ظاهر شویم.

مسجدی با بیان اینکه بازی های آسیایی هانگژو با کسب رتبه خوب و نتیجه قابل قبول به پایان رسید، خاطرنشان کرد: اگرچه رشته اصلی المپیکی من پرتاب وزنه است و در این ماده به مدال طلا دست یافتم و توانستم رکورد ثبت شده را نیز جابه‌جا کنم اما در پرتاب دیسک نیز مدال برنز بدست آوردم.

به گزارش ایرنا، چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی در شهر هانگژو چین برگزار شد و نمایندگان ایران با کسب ۴۴ مدال طلا، ۴۶ مدال نقره و ۴۱ مدال برنز و مجموع ۱۳۱ مدال، بالاتر از ژاپن و کره‌جنوبی در رده دوم قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha