۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85281129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار : برآورد اولیه خسارت سیل در مازندران ۲۳ هزار میلیارد ریال است

نوشهر - ایرنا - استاندار مازندران برآورد اولیه خسارت سیل روز و شب گذشته -۱۳ آبان- در استان را ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد حسینی پور روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده غرب مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به حجم بالای خسارت ها، کارشناسان امر در حال بررسی دقیق خسارت وارد در این شهرستان هستند.

وی با بیان این این حادثه خسارت جانی نداشته است، اظهارداشت: سیل همچنین به ۶ دهنه پُل و ۲۰ واحد مسکونی در شهرستان عباس آباد آسیب جدی زد.

به گفته وی، با تدابیر و پیش بینی های اندیشیده قبل از وقوع حادثه از سوی مسوولان نهادهای مربوط منطقه، جلوی خسارت های بیشتر گرفته شد.

استاندار مازندران یادآور شد : طبق بررسی های انجام شده به بخشی از اراضی کشاورزی شهرستان خسارت وارد شد و ضمن این که ۲ دستگاه خودرو شهروندان را سیل برد.

حسینی پور به خسارت های وارده به مسیرهای مواصلاتی و جاده این شهرستان اشاره و اضافه کرد : برآیند بازدید صبح امروز نشان می دهد که مسوولان شهرستان اقدامات پیشگیرانه خوبی در مواجه به این سیل به عمل آوردند.

وی یادآور شد : یکی از مباحثی که باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد، آسیب شناسی نسبت به سازه های انجام شده در مسیرهای رودخانه و پل ها است که در این بازدید مشاهد شده این بوده که همه کارهای عمرانی مربوط به اتمام نرسیده و نیمه کاره رها می شود.

مقام عالی دولت در مازندران ادامه داد : این چالش سبب می شود در مواقع وقوع سیلاب شاهد این اتفاقات و حوادث باشیم که بنا داریم در ساخت جدید طرح های مربوط نیز همه این ملاحظات رعایت بشود.

استاندار مازندران: برآورد اولیه خسارت سیل عباس‌آباد ۲۳ هزار میلیارد ریال است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت :سیلاب ناشی از بارش رگباری روز گذشته به ۶ شهرستان عباس آباد، چالوس، نوشهر، نور، سوادکوه و آمل این استان خسارت زده است.

حسنیعلی محمدی شیرکلایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : نیروهای مدیریت بحران این استان به همراه دیگر عوامل مربوط شهرستان های یادشده از زمان وقوع سیل تا امروز بر روی ارزیابی خسارت و عملیات پاسخ به بحران متمرکز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha