۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85281241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: مردم با حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مایوس کنند

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: چشم طمع دشمن به انتخابات اسفندماه است و ملت ایران باید با هوشیاری، بصیرت و حضور پرشور در این دوره از انتخابات دشمنان را مایوس و ناامید کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری بروجرد که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شرایط خاص و حساسی بر خاورمیانه حاکم است و همه باید هوشیار باشیم که در این فرایند دشمن به اهداف خود دست نیابد.

وی افزود: برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام ۱۲۰ نفر قطعی شده که ۱۰۶ نفر از آنها آقا و ۱۴ نفر خانم هستند.
فرماندار بروجرد بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ تعارفی بسیار قدرتمند است و آمریکا و هم پیمانانش جرات تهدید ایران اسلامی را ندارند.

مرادی اضافه کرد: همه دستگاه‌ها باید در انتخابات همکاری و همراهی کامل داشته باشند و کمک کنند که مردم راضی و با آسودگی خاطر و حضور پرشور در این دوره از انتخابات شرکت نمایند.

وی ادامه داد: در بعضی از دستگاه‌ها برخورد مناسبی با ارباب رجوع نمی‌شود که این مهم باید برطرف شود.

فرماندار بروجرد ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ادامه داد: باید دست مردمی که در این راهپیمایی به صورت خودجوش شرکت کردند، را بوسید.
وی با اشاره به سلامت انتخابات گفت: باید به نص سریع قانون عمل کنیم و دستگاه‌ها مر قانون را رعایت کنند تمام ابزار امکانات تجهیزات که در اختیار مدیران ادارات است باید در فرایند انتخابات مورد استفاده قرار بگیرد.

فرماندار بروجرد یادآور شد: باید مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد امسال در بروجرد هفت شعبه ویژه بانوان راه‌اندازی خواهد شد.

مرادی افزود: ستاد بحران موظف است آمادگی کامل را برای زمان انتخابات داشته باشد چون انتخابات در اسفندماه برگزار خواهد شد احتمال بارندگی و بارش برف وجود دارد و راهداری باید آمادگی را برای بازگشایی راه‌هایی که قرار است صندوق به آن روستاها برود، داشته باشد.

وی گفت: آنتن دهی برای نقاطی که هست مشخص شده بشود مصوباتی که از فرمانداری می‌آید مثل قانون هستند که باید اجرا شود.

مرادی اضافه کرد: فرد و مقامی که وارد شهرستان می‌شود باید فرمانداری شهرستان در جریان باشد و همایش‌ها بدون هماهنگی با فرمانداری برگزار نشود و تمام موضوعات باید از کانال فرمانداری عبور کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha