راهپیمایی ۱۳ آبان، همبستگی ایرانیان را با ملت مظلوم فلسطین نشان داد

اصفهان- ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در روزهای اخیر و همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی ، حضور مردم در راهپیمایی سالروز ۱۳ آیان ، نشان از همبستگی مردم ایران با ملت مظلوم غزه دارد.

محمد نورصالحی روز یکشنبه در نطق پیش از دستور صدو هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: این روزها که تجاوز ددمنشانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را می‌بینیم،بیش از پیش ابعاد این جنایت‌ها برای جهانیان آشکار می‌شود به ویژه که در حمله به غزه شاهد کشتار مجروحان، کودکان، زنان و بمباران بیمارستان‌ها هستیم.

وی ادامه داد: امسال در راهپیمایی ۱۳ آبان، مردم اصفهان با سر دادن شعار «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» بمباران‌های هفته های گذشته نوار غزه و به شهادت رساندن کودکان و زنان مظلوم فلسطینی را محکوم کردند و نشان دادند از رژیم صهیونیستی منزجر هستند.

وی اظهار داشت: این روزها همه جنایتکاران جهان در ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین یکپارچه شده اند و شریک جرم هستند ولی ما نیز با وحدت خود حامی این مردم ستم‌دیده هستیم.

به گزارش ایرنا، امروز در بخشی از نشست شورای اسلامی شهر اصفهان، به مناسبت روز دانش آموز شورای شهر میزبان تعدادی از دانش‌آموزان اصفهانی عضو در تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در این دیدار گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور و شهرمان هستند و امیدواریم با تجلی باورها و آرمان‌های این قشر به دوره‌ شکوهمندی جمهوری اسلامی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز و نشانگر اهمیت این قشر در مبارزه با استعمار و مستکبران است.

نورصالحی تصریح کرد: ضرورت دارد کمیسیون‌های تخصصی شورا شهر،از پیشنهادهای اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی استفاده کرده و آن ها را مورد بررسی تخصصی قرار دهند ؛ بعضی از اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی دغدغه‌هایی دارند که بخشی از آن ها مطرح شد و کمیسیون‌های خانواده، بانوان و جوانان جایگاه خوبی برای دعوت از دانش آموزان هستند تا در این زمینه دیدگاه‌ها و نکاتشان را مطرح کنند.

وی گفت: دانش آموزان روزانه شاهد مسائل و مشکلاتی هستند که خانواده‌ها با آن درگیر هستند و از این رو می‌توانند در این جلسات دیدگاه‌های خود را برای رفع مشکلات شهری بیان کنند.

وی افزود: کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر اصفهان باید مسائل مطرح شده از سوی اعضای تشکل‌های دانش آموزی استان را احصا کرده و در حوزه‌های تخصصی دسته‌بندی و بررسی کنند، تا بتوانند در جلسات تخصصی پیرامون آن‌ها بحث و بررسی انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha