۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85281345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰۰ هکتار زمین به حریم شهرهای خواف الحاق شد

خواف-ایرنا- فرماندار شهرستان خواف گفت: یک هزار و ۲۰۰ هکتار از زمینهای حریم مناطق شهری این شهرستان تاکنون برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به ۶ شهر از توابع خواف الحاق شد.

مهدی عباسپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: الحاق این میزان زمین به حریم شهرهای «خواف، سده، سنگان، نشتیفان، قاسم‌آباد و سلامی» شهرستان خواف، در راستای سیاستهای دولت سیزدهم و تاکید استاندار خراسان رضوی انجام شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواف نیز گفت: همچنین برای ایجاد بستر مناسب واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی تاکنون طرح هادی ۴۰ روستای شهرستان خواف بازنگری شده است.

محمد طاهری با اشاره به واگذاری حدود ۸۵۰ قطعه زمین به متقاضیان در چارچوب قوانین و مقررات نهضت ملی مسکن تصریح کرد: این میزان در چند دهه اخیر سابقه نداشته است.

وی بیان کرد: شرایط ۴۷ درصد از متقاضیان نهضت ملی مسکن در این شهرستان خراسان رضوی شامل ۱۰ هزار و ۳۵۰ نفر تایید نهایی شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۲۱ هزار و ۹۱۷ نفر تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خواف ثبت نام کرده اند و شرایط حدود نیمی از آنان تایید شده است.

به گفته وی، اکنون عملیات اجرای پروژه یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شهرستان خواف آغاز شده است.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان، در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha