۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85281492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور چشمگیر هفت بازیکن از فارس در تیم های ملی فوتبال بانوان   
تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۷ سال با سه بازیکن از فارس

شیراز- ایرنا- نایب رییس هیات فوتبال فارس اعلام کرد:‌ هفت بازیکن از فارس در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان به طور ثابت در مسابقات آسیایی حضور داشتند که این آمار کم سابقه است.

خاتون طهمورثی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دینا قربانی و زهرا نصیری در تیم ملی ‌رده سنی زیر ١٤ سال به مربیگری پروانه خسروی از فارس شرکت داشتند و در تیم ملی رده سنی زیر ١٧ سال هم مهدیس رستمی، فاطمه نوری و اسماء قائدی بازی کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در رده جوانان نیز راحیل جعفری و در رده سنی بزرگسالان هم ملیکا محمدی از فارس در تیم ملی کشورمان بازی کردند.

سه تیم از فارس در لیگ برتر فوتبال و فوتسال

نایب رییس هیات فوتبال فارس بیان کرد:‌ در بخش بانوان،‌ این استان ٢ تیم لیگ برتر فوتسال کشور به نام پویندگان صنعت فجر و پارس آرا شیراز دارد، تیم های پرتو زندگی کوهچنار و کارو تک شیراز هم در لیگ دسته یک فوتسال هستند و تیم هفت ستاره شیراز هم در دسته دوم فوتسال کشور بازی می کنند.

طهمورثی اضافه کرد:‌ همچنین تیم فرا ایساتیس کران در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور نماینده استان فارس است و تیم پرسپولیس شیراز هم در لیگ دسته یک کشور بازی می کند.

وی اضافه کرد: سلطنت نوروزی داور بین المللی فوتبال و زری فتحی داور بین المللی فوتسال هم امسال در مسابقات آسیایی قضاوت کردند و ۱۰ داور هم ازفارس در لیگ برتر فوتبال و فوتسال قضاوت می کنند.

هیات فوتبال فارس به صورت سرپرستی اداره می شود

به گزارش ایرنا، هم اینک هیات فوتبال فارس پس از ابطال انتخابات جنجالی اسفند ماه پارسال به صورت سرپرستی اداره می شود و معلوم نیست چه زمانی مجمع انتخاباتی بر گزار خواهدشد و حاشیه ها همچنان جای متن را در فوتبال فارس گرفته و برخی افراد زیادی خواه همچنان دست از سر فوتبال فارس بر نمی دارند.

پس از ابطال انتخابات که با حکم قطعی دادگاه صورت گرفت، مدیرکل ورزش و جوانان فارس پنج گزینه را برای تصدی سرپرستی هیات فوتبال فارس به فدراسیون معرفی کرد اما مورد قبول واقع نشد و فدراسیون هم حسین قنبری که در مجمع جنجالی انتخاب شده بود را به عنوان سرپرست جدید معرفی کرد تا یک نوع دهان کجی کرده باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha