۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85281503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمان حضور نیروهای اورژانس لرستان در صحنه حوادث قابل قبول است

خرم آباد - ایرنا - رییس اورژانس کشور گفت: حضور نیروهای اورژانس لرستان در صحنه حوادث نسبت به قبل با سرعت بیشتری انجام می شود و مدت زمان رسیدن آنها به محل قابل قبول است.

به گزارش ایرنا، محمدجعفر میعادفر روز یکشنبه در آئین کلنگ زنی ساختمان ستاد اورژانس لرستان بیان کرد: شکایاتی در گذشته مبنی طولانی بودن زمان برای حضور اورژانس لرستان در محل حادثه ثبت می شد، اما اکنون این مشکل برطرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت ها نقش تاثیرگذاری در ارایه خدمات مطلوب به مردم و بیماران خواهد داشت، افزود: طرح های اورژانس پروژه های سنگین و هزینه بری هستند که بخشی بزرگی از اعتبارات آن را دانشگاه ها تقبل می کنند.

وی اظهار داشت: با تکمیل مجموعه در حال احداث بیمارستان نیایش، آشیانه بالگرد اورژانس هوایی و ساختمان ستاد اورژانس لرستان تمام اقدامات مورد نیاز از نقطه شروع تا رسیدن به بیمارستان تخصصی به صورت یکپارچه انجام می شود و با بهره برداری این مجموعه خدمات موثرتری برای بیماران این استان ارایه خواهد شد.

میعادفر تصریح کرد: تلاش می شود مطالبات پرسنل اورژانس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به موقع پرداخت شود.

ساختمان ستاد اورژانس لرستان به مساحت ۶ هزار مترمربع و زیربنای یک هزار و ۸۰۰ مترمربع در سه طبقه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال احداث می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha