کسب کامل سهمیه المپیک دغدغه اصلی فدراسیون تکواندو در این برهه است

ارومیه – ایرنا- رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه همه تمرکز فدراسیون برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، گفت: همه تیم هایی که اعزام می شوند، در مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور می یابند تا بیشترین تعداد را در پاریس داشته باشیم.

هادی ساعی روز یکشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات تکواندو آذربایجان غربی افزود: امیدواریم تا یک ماه آینده، بخشی از سهمیه ها را دریافت کنیم و بعد از آن در مسابقات گرنداسلم چین نیز بتوانیم باقی سهمیه های لازم را برای حضور قدرتمند در المپیک پاریس ۲۰۲۴ به دست آوریم.

وی در خصوص مسابقات برون مرزی آتی فدراسیون تکواندو اظهار کرد: رقابت های اردن و جام جهانی تیمی تکواندو در کره جنوبی، این مسابقات را شامل می شود که در هردو آنها با قدرت حاضر خواهیم شد.

رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران درباره وضعیت این رشته ورزشی در آذربایجان غربی نیز بیان کرد: بیشترین مشکلی که این استان در تکواندو دارد، نداشتن خانه تخصصی تکواندو است که باید زمینه برای راه اندازی این خانه فراهم شود.

ساعی با اشاره به اینکه فدراسیون تکواندو برای تحقق این امر همه همکاری های لازم را خواهد داشت، ادامه داد: این استان، ۳۰ هزار تکواندوکار دارد که جمعیت بسیار خوبی است ولی خانه تکواندو ندارد که باید این نقیصه را جبران کنیم.

وی با ابراز خوشحالی از انتخاب یک قهرمان ملی و مربی تکواندو به عنوان رییس جدید این هیات در آذربایجان غربی اضافه کرد: اسکندری از خانواده تکواندو و جزءقهرمانان بوده و ضمن مربی گری تحصیلات خوبی نیز دارد که امیدواریم با توانایی فنی و مدیریتی، تکواندو استان را به جایگاه خودش برگرداند.

به گزارش ایرنا، در مجمع انتخاباتی امروز هیات تکواندو آذربایجان غربی، مهران اسکندری با کسب ۲۵ رای از ۲۷ رای اعضای مجمع به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha