۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85281759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خروش هزاران نفر از حامیان فلسطین در پایتخت پاکستان با فریادهای لبیک یا اقصی

اسلام‌آباد - ایرنا - راهپیمایی بزرگ هواداران فلسطین در همبستگی با غزه امروز با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم با فریادهای مرگ بر اسرائیل و لبیک یا اقصی در «اسلام‌آباد» پایتخت پاکستان برگزار شد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، تظاهرات ضدصهیونیستی و در حمایت از عملیات طوفان الاقصی امروز از منطقه "فیض آباد" آغاز شد و شرکت کنندگان به سمت میدان اصلی شهر اسلام‌آباد منتهی به پارلمان راهپیمایی کردند.

تظاهرات همبستگی با فلسطین به اهتمام جنبش لبیک برگزار و هزاران نفر علیه اسرائیل و آمریکا شعار سردادند. هزاران نفر از نیروهای امنیتی در شهر اسلام‌آباد نیز برای حفظ آرامش و جلوگیری از هرگونه رخداد ناگوار در مسیر تظاهرات مستقر شده و مسیرهای اصلی منتهی به منطقه دیپلماتیک و دیگر ساختمان های مهم دولتی نیز امروز مسدود شد.

فریادهای لبیک یا اقصی و لبیک فلسطین از سوی راهپیمایی کنندگان در فضای پایتخت پاکستان طنین انداز شد و پرچم فلسطین و تصاویر مسجد اقصی به نمایش گذاشته شد.

شهرهای مختلف پاکستان برای چهارمین هفته متوالی شاهد برگزاری راهپیمایی‌های گسترده علیه اسرائیل بود. روز گذشته تظاهرات همبستگی فلسطین در لاهور و کراچی با شرکت گسترده فعالان زن و جامعه کارگری برگزار شد.

رهبران مذهبی پاکستان خواستار تصمیم مشترک حاکمان کشورهای اسلامی برای اعزام نیروهای کمکی به غزه و حمایت‌های لجستیکی و نظامی جهان اسلام از رزمندگان مقاومت فلسطین هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha