معرفی محصولات ۸ شرکت دانش بنیان پارک فناوری پردیس در نمایشگاه نانو

تهران - ایرنا -همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو، پاویون پارک فناوری پردیس در این نمایشگاه برپا شد. در این پاویون محصولات ۸ شرکت دانش‌بنیان عضو این پارک در حوزه نانو معرفی شده است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، پاویون پارک فناوری پردیس در فضایی بالغ بر ۵۳ متر مربع با معرفی محصولات ۸ شرکت دانش بنیان عضو این پارک در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو برپا شده است و به ارائه دستاوردهای پارک فناوری پردیس در حوزه نانو می‌پردازد.
در این نمایشگاه محصولات حوزه نانو از شرکت های اکسیر نانو سینا، آراپژوهش، توسعه دانش و فناوری ایلیا، داروسازان سانا فارمد، مهندسی پایدار ابتکار آرمینا، نانومتری پروژه، زیست اروند فارمد و فرانوزیست رسانش ایلیا به مخاطبان معرفی شده است. این شرکت‌ها در پارک فناوری پردیس و شعب آن فعالیت دارند.

معرفی محصولات ۸ شرکت دانش بنیان پارک فناوری پردیس در نمایشگاه نانو


از جمله محصولات معرفی شده در پاویون پارک فناوری پردیس که در سالن ۵ غرفه ۲۸ میزبان علاقه‌مندان به فناوری نانو است، می توان به مکمل‌های خوراکی لیپوزومال، انواع کاتالیست‌های نانوساختار در حوزه نفت و گاز و میکروسکوپ‌های نیروی اتمی(AFM) اشاره کرد.
معرفی ویژگی‌ها و شرایط عضویت در پارک فناوری پردیس و شعب آن، مرکز شتابدهی نوآوری و مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از دیگر برنامه‌های این پاویون است
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو از ۱۳ لغایت ۱۶ آبان ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای علاقه‌مندان به این حوزه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha