۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبر: 85281823
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هدف از برگزاری جشنواره استانی "کالا بوم" در یزد حمایت از تولیدات داخلی است

یزد _ ایرنا _ سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد هدف از برگزاری جشنواره طراحی صنایع دستی (کالا بوم) را رشد خلاقیت، نوآوری و حمایت از تولیدات داخلی در این حوزه اعلام کرد.

به گزارش ایرنا "مصطفی زارع زاده" روز یکشنبه در رونمایی از پوستر دومین جشنواره طراحی صنایع دستی (کالا بوم) گفت: این جشنواره از ۱۵ آبان ۱۴۰۲ به صورت رسمی کار خود را آغاز و تا اواخر بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: جشنواره یاد شده در پنج شاخص اصالت، نوآوری، کارایی، هویت و مرغوبیت داوری در حوزه صنایع دستی برپا می شود.

زارع زاده تصریح کرد: علاقه مندان میتوانند با مراجعه به سایت callaboom.ir آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد:با توجه به استقبال قابل توجه هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی از اولین دوره این جشنواره ، ۱۵۰ اثر ارسال شده بود.

این مسوول گفت :به همین منظور مدیریت امور گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد اقدام به برگزاری دومین دوره از این جشنواره کردند.

وی اضافه کرد:در اختتامیه جشنواره به برگزیدگان دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی داده خواهد شد، همچنین برگزیدگان مورد حمایت ویژه قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha