اختصاص ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های بخش گندمان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_ ایرنا_ فرماندار بروجن گفت: ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های بخش گندمان این شهرستان اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح کرمی شامگاه یکشنبه در شورای اداری شهرستان بروجن به‌میزبانی بخش گندمان تاکید کرد: از این مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۷ قانون مدیریت بحران برای بخش گندمان اختصاص پیدا کرد.
وی با اشاره به آماده بودن شهرستان بروجن برای برگزاری انتخابات سال‌جاری افزود: آماده‌سازی زمینه‌های برگزاری انتخابات سالم، حداکثری و امن در این شهرستان، چهار مؤلفه رقابت، امنیت، مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است سرلوحه کار ستاد انتخابات شهرستان بروجن است.
کرمی تصریح کرد: بازنگری و تکمیل طرح‌های هادی روستایی، نصب نیوجرسی و اجرای علائم و خط‌کشی در حوزه راه‌ها، تسریع در تعمیر پل عابر پیاده، احداث میدان‌های ورودی و خروجی گندمان، رفع نقطه حادثه‌خیز گردنه مروارید، لایروبی مسیل‌ها و کانال‌ها، توزیع ماشین‌آلات، امکانات و ذخیره‌سازی شن‌ونمک، پیگیری و رفع مشکلات مربوط به آب آشامیدنی پایدار روستاها، تکریم ارباب رجوع، برگزاری میزهای خدمت در شهرها و روستاها از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند در بخش گندمان یادآور شد: تلاش می‌شود زیرساخت‌های توسعه‌ای مورد انتظار مردم ایجاد و گام اساسی برای پیشرفت و توسعه این بخش برداشته شود.
به گزارش ایرنا، گندمان در ۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha