۲ حادثه رانندگی در نیشابور ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد

مشهد- ایرنا- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: ۲ حادثه جداگانه رانندگی و برخورد خودرو با تیر چراغ برق امروز در نیشابور سبب مصدومیت ۱۰ نفر و روانه شدن مصدومان به بیمارستان شد.

سید حمید حسینی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست تصادف خودروی پژو و مینی بوس ساعت پنج و ۴۰ دقیقه صبح امروز در محور نیشابور - مشهد در محدوده ی روستای دشت رخ داده که این حادثه پنج مصدوم در پی داشته است.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به صحنه حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

۲ حادثه رانندگی در نیشابور ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد


سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حادثه دیگر برخورد خودرو تاکسی با تیر چراغ برق در خیابان شایسته نیشابور ساعت ۱۳ و ۵۴ دقیقه ظهر امروز رخ داد که این حادثه نیز پنج مصدوم در پی داشته است.

حسینی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه چهار و ۹ شهری به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی ادامه داد: خواب آلودگی یکی از شایع ترین علل تصادفات می باشد که از شهروندان خواهشمندیم پس از هر 2 ساعت رانندگی حداقل به مدت پانزده دقیقه استراحت نمایند و در صورت بروز خواب آلودگی حتما در مکانی مناسب جهت استراحت توقف نمایند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha