محموله جدید کمک‌های بشردوستانه روسیه برای مردم فلسطین راهی مصر شد

تهران- ایرنا- وزارت اورژانس روسیه یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که محموله جدید کمک‌های بشردوستانه روسیه برای مردم فلسطین راهی مصر شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، در این بیانیه آمده است: ۲ هواپیمای ایلیوشین-۷۶ ویژه وزارت اورژانس روسیه از فرودگاه بین‌المللی گروزنی به سمت مصر پرواز کردند تا ۶۰ تن محموله بشردوستانه برای فلسطینیان نوار غزه را تحویل دهند.

به نوشته خبرگزاری تاس، این سومین محموله کمک‌های بشردوستانه است که پس از آغاز درگیری میان حماس و رژیم صهیونیستی از سوی مسکو برای کمک به مردم فلسطین در نوار غزه ارسال می‌شود.

پیش از این، هواپیماهای وزارت اورژانس روسیه ۵۵ تن محموله کمک‌های بشردوستانه را برای ارسال به نوار غزه، به مصر حمل کرده بودند.

به گزارش ایرنا، آنچه اکنون در غزه رخ می‌دهد، جنگ نابرابر و ناجوانمردانه‌ای است که یک سوی آن تجهیزات و سلاح‌های مرگبار، خشونت و سبعیت و سوی دیگر مردم بی‌دفاع به ویژه زنان و کودکان قرار دارند که هر روز پیش چشم جهانیان به خاک و خون کشیده می‌شوند.

این جنگ نابرابر در حالیست که نیروهای مقاومت فلسطین با پشتوانه حقانیت تاریخی، حمایت مردم خود و آزدایخواهان جهان همچنان مستحکم و استوار ایستاده و بر این باور است که وعده خداوند که همانا پیروزی مظلومان است، در موعد مقرر عملی خواهد شد.

تداوم بمباران غزه و کشتار غیرنظامیان به ویژه کودکان فلسطینی برای سی‌امین روز متوالی ادامه دارد و آمار شهدای غزه به مرز ۱۰ هزار نفر نزدیک می‌شود؛ آماری که بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ مورد آن را کودکان تشکیل می‌دهند.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) به تازگی با ارائه آماری تکان‌دهنده از کشتار کودکان در غزه، اعلام کرد که روزانه حدود ۴۲۰ کودک در حملات رژیم صهیونیستی کشته یا زخمی می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha